Intkeys.com ? .. funkar det eller är de fuffens ? ..

Permalänk

Intkeys.com ? .. funkar det eller är de fuffens ? ..

Hej hittat Bf3 och Bf3 Le för rätt billigt pris på Intkeys.com, men är de nån som vet hur de funkar ?
värkar som att dom inte skickar koden dirket utan att man måste vänta typ 48 timmar ? ... för att få en kod ? .. :S
Känns lite fuffens.. Men är de nån som har handlat därifrån innan ? .

Mvh

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Medlem

Har inte handlat därifrån men det brukar ta tid att få nycklarna om de manuellt ska kolla betalningarna, beställde WoW från Offgamers och fick nycklarna ett par minuter senare, självklart varierar det. Om du är osäker på om sidan är "laglig" eller "tillförlitlig" så kolla upp deras organisationsnummer.

Permalänk
Skrivet av zin:

Har inte handlat därifrån men det brukar ta tid att få nycklarna om de manuellt ska kolla betalningarna, beställde WoW från Offgamers och fick nycklarna ett par minuter senare, självklart varierar det. Om du är osäker på om sidan är "laglig" eller "tillförlitlig" så kolla upp deras organisationsnummer.

ja okej ska nog också köpa spelet från offgamers ist
Billigaste jag har hittat !

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Medlem

"Game official release date is October 25, 2011. Key will be sent on release date or 1-2 days before. "

Fan skulle kanske beställt där ifrån, snabbare med key utskick och lite billigare pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av shqiptari:

ja okej ska nog också köpa spelet från offgamers ist
Billigaste jag har hittat !

Offgamers har för tillfället slut på keys dock

Update från Offgamers:

"We apologise for the inconvenience regarding this high demand title and we are working on receiving new codes from our suppliers as we speak We thank you for your patience and will update you as soon as we have anything =D"

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Skrivet av Nagel:

Offgamers har för tillfället slut på keys dock

Update från Offgamers:

"We apologise for the inconvenience regarding this high demand title and we are working on receiving new codes from our suppliers as we speak We thank you for your patience and will update you as soon as we have anything =D"

jo jag vet men jag chattade med deras kundservice och dom sa att dom skulle komma imon , max till övermon
så ja köper mitt därifrån lätt !

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk

De är seriösa. Beställt min key därifrån men tydligen får dom inte enligt EA börja skicka LE förräns imorgon (skulle ha skickats idag). Blev 280kr för LE+Physical Warfare

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av korreWorre:

De är seriösa. Beställt min key därifrån men tydligen får dom inte enligt EA börja skicka LE förräns imorgon (skulle ha skickats idag). Blev 280kr för LE+Physical Warfare

Skriv gärna om du får din kod imorgon !

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av korreWorre:

De är seriösa. Beställt min key därifrån men tydligen får dom inte enligt EA börja skicka LE förräns imorgon (skulle ha skickats idag). Blev 280kr för LE+Physical Warfare

haha, jomenvisst...

kan nog säga att de inte har någon som helst samarbete med EA då samtliga nyckelsiter säljer spelet i andra hand utan tillstånd från EA eller lokala distributörer

det tar nycklar från fysiska lådor (stulna eller lagligt köpta). Har ni tur så kasserar de lådan efter, har ni otur så säljs lådan vidare och när den som har den fysiska kopian vänder sig till EA så kommer ni bli av med ert spel och i värsta fall få ert Originkonto avstängt.
Andra problem ni kan råka ut för är att ni får en ryskspråkig kopia eller bara blir blåsta på pengarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dammskog:

haha, jomenvisst...

kan nog säga att de inte har någon som helst samarbete med EA då samtliga nyckelsiter säljer spelet i andra hand utan tillstånd från EA eller lokala distributörer

det tar nycklar från fysiska lådor (stulna eller lagligt köpta). Har ni tur så kasserar de lådan efter, har ni otur så säljs lådan vidare och när den som har den fysiska kopian vänder sig till EA så kommer ni bli av med ert spel och i värsta fall få ert Originkonto avstängt.
Andra problem ni kan råka ut för är att ni får en ryskspråkig kopia eller bara blir blåsta på pengarna.

Hm ja det var detta som hände mig efter jag köpt vad jag trodde var en legitim nyckel till Bad Company 2 av www.cjs-cdkeys.com
Skulle testa det häromveckan efter ett års uppehåll, och det fungerade inte längre...
Så, köp från en seriös butik är mitt råd.

Permalänk
Skrivet av Nagel:

Skriv gärna om du får din kod imorgon !

Avbeställde därifrån för dom tänkte inte börja skicka ut nycklar förräns sent ikväll. Köpte på cdkeysdiscount.com och fick min LE+PW nyckel direkt, så har pre-loadat tills kl 17 då jag tänkte lira SP med VPN

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem

Tänk på att PWP får alla gratis senare i år, att betala extra för det är bortkastade pengar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av korreWorre:

Avbeställde därifrån för dom tänkte inte börja skicka ut nycklar förräns sent ikväll. Köpte på cdkeysdiscount.com och fick min LE+PW nyckel direkt, så har pre-loadat tills kl 17 då jag tänkte lira SP med VPN

Köpte också en key där nu då inte offgamers verkar få in sina idag (hade ~50kr rabatt där)..
Blev dock en limited edition då jag fick min lönelapp idag och blev glad ! Ingen russian key och fick nyckeln direkt som du. Sitter och tankar spelet as we speak!

Tack för en mycket bra hemsida!

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

Jag köpte med från offgamers idag men min kåd visade sig vara ryssk, den togs iof emot men jag laddar nu ner en rysk version.

Hoppas man kan ändra språk i spelet. Annars har ni förslag på hur det kan lösas?