Permalänk

Physical Warfare-paket

är det någon som fått detta?

jag har inga puffror iaf??

eller behöver man lösa in på något vänster

//Kristian

Permalänk
Avstängd

Hej, inte jag heller verkar som att det släpps antingen när det släpps i USA(imorgon) eller den 27e då det släpps här i Sverige.

Permalänk

fick svar: man får kod när spelet släpps i ditt land!

Permalänk
Medlem

ja, men du är väl i Korea och spelar nu, så då borde du fått det?

Det är samma med de andra; specact och dogtags. När jag hade förhandsbokning på amazon.uk så stod det att de skulle e-posta koden för specact-kitet den 28:e (UKs släppdatum) medan själva spelet skulle skickas den 27:e.

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Bakwetu:

ja, men du är väl i Korea och spelar nu, så då borde du fått det?

Det är samma med de andra; specact och dogtags. När jag hade förhandsbokning på amazon.uk så stod det att de skulle e-posta koden för specact-kitet den 28:e (UKs släppdatum) medan själva spelet skulle skickas den 27:e.

Jag köpte SpecAct och Dogtags från G2PLAY och dem fungerar, kan byta till SpecAct in game, köpte spelet från Origin och SpecAct från G2PLAY som sagt.

Permalänk
Medlem

Ni som har förbeställt med PWP får det den 27e så det är bara å vänta. Annars så vill jag säga att ni har betalat för att få ha PWP exklusivt tidsbaserat har köpt det enligt mig i onödan, alla får det ändå senare så ser inte hypen. De släpper det senare detta år, vilket betyder mer eller mindre att inom 2månader så har alla PWP.

Permalänk
Skrivet av zin:

Ni som har förbeställt med PWP får det den 27e så det är bara å vänta. Annars så vill jag säga att ni har betalat för att få ha PWP exklusivt tidsbaserat har köpt det enligt mig i onödan, alla får det ändå senare så ser inte hypen. De släpper det senare detta år, vilket betyder mer eller mindre att inom 2månader så har alla PWP.

Ja inte köpte vi i förväg pga. PWP om du tror det? Jag kan nog säga för de flesta att det beror på Back to Karkand paketet, att det ingår i spelet. Detta får de som inte beställt i förväg betala för och detta kommer de inte att ändra på.

Visa signatur

MSI P67A-C45 B3|250GB SSD Samsung|115 GB, SSD Corsair|1TB Samsung F3|Intel Core i7 2600K 3,4GHz|Samsung SyncMaster 27" 1ms P2770FH| Corsair 16GB DDR3 1600Mhz|GeForce GTX 580 1536MB| Windows 8 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Excalibur:

Ja inte köpte vi i förväg pga. PWP om du tror det? Jag kan nog säga för de flesta att det beror på Back to Karkand paketet, att det ingår i spelet. Detta får de som inte beställt i förväg betala för och detta kommer de inte att ändra på.

Om du inte har märkt det så finns det ca 50 återförsäljare som erbjuder olika eller lika paket som är en aning mer attraktiva. Det du har att välja mellan är Dogtags, Specact, PWP och/eller Origin exclusive offer.

Av de fyra olika erbjudanden letade jag fram det som gav mest, eftersom Physical Warfare Pack erbjudandet är tidsbaserat så uteslöt jag det. Origin paketet ger inte direkt mycket fördel, ett extra vapen och en basker och dessutom tidig tillgång till betan i två dagar(förutom de 13dagarna som man ändå fick).

Dogtags är en kul sak, Specact ger skins men kan vara till användning lika så beroende på miljön man spelar i. Dessvärre förstör spottingen det en aning, i vilket fall.... så hittade jag ett paket där man både fick dogtags och specact kit. Expansionspaketet Back to Karkand följer med ALLA Limited Edition.

Jag tror att du läste fel, förbli rättad

Permalänk
Medlem

När och hur får man Back to Karkand? Jag kan inte se det i spelet nu. Öppnade genom proxy-tricket.

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10

Permalänk
Skrivet av f@boy:

När och hur får man Back to Karkand? Jag kan inte se det i spelet nu. Öppnade genom proxy-tricket.

Det släpps senare vad jag förstår, typ om en månad eller liknande.

Visa signatur

Dator 1: i7 2600K / Gigabyte GTX 590 / 8 GB minne / 120 GB Intel 510 SSD / 2TB / Corsair 750W / BENQ XL2410T 120 Hz
Dator 2: 27" iMac i5 Router: Apple Airport Extreme
HTPC: i5 2400 / Radeon HD 6450 1GB / 8 GB minne / 2TB / Samsung 50" Plasma
Platta: iPad 3 32GB 3GTelefon: iPhone 4 16gb