Permalänk
Medlem

Battlelog - noob hah

Med risk för att göra mig själv till åtlöje.

http://battlefieldo.com/battlelog-is-online/ står det att alla kan logga in på battlelog. Men när jag försöker med mitt konto som jag har så står det: "Your account is not allowed to login"

Antar att det är för att spelet ej är släppt i sverige än eller ska man vara orolig? ...fan man blir ju nojjig när det står så

/Mvh

Permalänk
Medlem

Har du ditt spel aktiverat på Origin? Tror det krävs för att du ska få komma in. Jag kommer in och har spelat online så.

Permalänk
Medlem
Skrivet av boboinho:

Har du ditt spel aktiverat på Origin? Tror det krävs för att du ska få komma in. Jag kommer in och har spelat online så.

Ah okej. Nej har ju inte fått det än. Har du fått ditt?

Permalänk
Moderator
Moderator

De som är inne i battlelog, i Sverige, har antingen fått early access via Origin (obekräftat) eller så har de reggat sig med en utländsk address.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

De som är inne i battlelog, i Sverige, har antingen fått early access via Origin (obekräftat) eller så har de reggat sig med en utländsk address.

Okej, puhh...blir ju nervös när dom skriver så

Permalänk
Medlem
Skrivet av ever:

Ah okej. Nej har ju inte fått det än. Har du fått ditt?

Ja jag köpte via D2D och fick koden den 21. Använde sen proxy för att aktivera spelet och har nu spelat 3 timmar online.

Permalänk

Man kan inte logga in på battlelog om man inte har bf3 i Origin <.< Skulle vara lite konstigt om de som inte köpt spelet kunde.