Permalänk
Medlem

BF3 hackat

Rapportera hackare här

och glöm inte att gå in på hackarens profil på battlelog och rapportera där också

http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654...

CrazyCanukk

Enlisted: 2011-10-24
2011-10-25 12:51 Quote
people caught hacking are going to have a very bad day..

PB and EA have introduced an enhanced MBL which means..banned from BF3 = banned from other EA games as well on that members account. Currently Bfbc2 and MOh are on the list and most likely more to come.
HTE5Destroyer

Enlisted: 2011-10-25
2011-10-25 12:52 Quote
Bumblee is one of the guys at AA site. They have stated on their site before that they have friends who work in PB so makes ya wonder. Helios the lead guy at their site has stated he is testing the new aimbot today and it will be up for sale by tomorrow. They currently have one now for $50.00.. Kind of sad that they got to ruin a game for the rest of us//

i join a game.... same guy Head Shot EVERY single time i spawn... no matter where i spawn... at first it wasnt bad... but i called him out on it... and so EVERY time i spawned no matter where he picked me off... HS... and even if i got a few shots off on him he woudlnt die.... i dont know about you... but in real life if a sv98 hits ya... your prolly dead.... not 3 shots in hardcore mode? but yeah its sad to see SEVERAL of hacks are out already for this game and it hasnt even been out for 24 HOURS?

User:
BumbIeBee_AA

C4 hack, its weird, It teleports everbody to his C4 and then blows up.

EA ban this faggot; BumbIeBee_AA
Server was fucking ruined instantly when he got on

BumbIeBee_AA using some kind of teleport hack, keeps moving ppl right in front of him to get shot by lmg.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/BumbIeBee_AA/ [battlelog.battlefield.com]

aimbot, teleporting players over map.. etc

Permalänk
Medlem

Fanns fusk redan i betan så detta är väl föga förvånande... får väl hoppas att det tas krafttag mot fuskare!
Dock sjukt tråkigt.

Visa signatur

Citera om du skriver till mig. Annars läser jag troligtvis INTE.

Permalänk

Jävla piss. Hoppas de snabbt hittar ett sätt att hitta fuskare.

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line

Permalänk

Punkbuster brukar ju lösa sådant.
Eller vänta...

Permalänk
Avstängd

inga problem på admin servers.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

Just av denna anledning jag inte spelar fps.. iaf inte i MP..
Det har alltid vart så här, och det kommer alltid vara såhär.. Jag gav upp hoppet för länge sedan..

Edit: Det gäller ju förvisso inte bara FPS spel då

Visa signatur

NIL

Permalänk
Medlem

I betan fanns mycket fuskare efter ett tag, men jag tyckte nog att alla försvann efter att PB blev implementerat i slutet av betaperioden. Var detta på en server med PB?

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Medlem

Därför är det viktigt med servrar där aktiva och vettiga admins håller hus, styrda med tydligt ledarskap. Då är det egentligen aldrig ett bekymmer med fuskare.

Permalänk
Skrivet av Flopper:

inga problem på admin servers.

Word.

Skulle aldrig falla mig in i att pröjjsa några tusen för en dator + spel + e.v hacks för att sitta och skratta för sig själv, i min ensamhet samtidigt som man förstör för dom andra som vill ha kul och har väntat på spelet sedan första Teasern..

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Word.

Skulle aldrig falla mig in i att pröjjsa några tusen för en dator + spel + e.v hacks för att sitta och skratta för sig själv, i min ensamhet samtidigt som man förstör för dom andra som vill ha kul och har väntat på spelet sedan första Teasern..

Tyvärr är det väldigt många som inte tänker som oss utan njuter av att förstöra för andra. Och i dagens samhälle verkar dom bara bli fler å fler.........fan va jag känner mig gammal å "trist"(för en gångs skull är det en bra sak )

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Sambuccashake:

Punkbuster brukar ju lösa sådant.
Eller vänta...

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk

Ta denna snubbe:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/BumbIeBee_AA/sta...

Rank 27, play timed 3h 54 min. Är ju fysiskt omöjligt även för ett proffs? Med ett vapen som blir dödligheten 13 st per minut, ja just det.

Men jag antar att Dice tittar på dessa som ligger i topp.

Han har suttit i en CENTURION C-RAM (ngn typ av robot mot flyg o så antar jag) i ca 4 min och dödad 97 st. Blir inte kul om man hamnar på en server med en sån snubbe.

Edit. Såg att han redan var rapporterad.

Ännu värre :http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/XenosPurge/ Raito 17 jovisst. Men han är också anmäld. Visserligen ändrar de namn men vad spelar de för roll egentligen?

Ser också att de som fuskar kör på samma server SkyB Feierabendshooters.

Visa signatur

MSI P67A-C45 B3|250GB SSD Samsung|115 GB, SSD Corsair|1TB Samsung F3|Intel Core i7 2600K 3,4GHz|Samsung SyncMaster 27" 1ms P2770FH| Corsair 16GB DDR3 1600Mhz|GeForce GTX 580 1536MB| Windows 8 Pro 64-bit

Permalänk
Skrivet av Sambuccashake:

Punkbuster brukar ju lösa sådant.
Eller vänta...

Enligt många så spelar dessa fuskare enbart på servrar där PB är bortkopplat, så undvik att spela på dessa servrar så ska man klara sig utan dem. Dock är det trist att de finns men jag tror nog det är lättare att banna dem än det varit tidigare.

Fast ex. denna server som flera fuskare spelar på http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/3692cb0e-2f... så är enligt den så är punkbuster på.

Visa signatur

MSI P67A-C45 B3|250GB SSD Samsung|115 GB, SSD Corsair|1TB Samsung F3|Intel Core i7 2600K 3,4GHz|Samsung SyncMaster 27" 1ms P2770FH| Corsair 16GB DDR3 1600Mhz|GeForce GTX 580 1536MB| Windows 8 Pro 64-bit