Iphone 4S på svenska Apple Store med priser från 5 795 kronor

Permalänk
Medlem
Skrivet av S_Z:

Vadå? Det är "brand new" i iOS? Helt omskrivet från hur det var tidigare. Hur ljuger dom menar du? Hör inte att de säger att det inte är gjort av någon annan någonsin förut.

Jag tolkar iaf "brand new" som någonting som är nytt på marknaden, som inte har funnits förut. Annars är ju allting brand new, tänk vilket liv det skulle bli om Corsair släppte en SSD med anslutning till PCI och kallade det brand new?

Skrivet av Rawet:

Spelar väl ingen roll, bilderna ljuger inte mer för dom kommer därifrån, jag hade kunnat spara om den på imgur om jag hade velat, bilden är densamma!

http://www.youtube.com/watch?v=LPe7xso8IfQ
Knappast likt imo, den ända likheten jag ser är dra från "klockan" neråt som är likt..

Apparna grupperar sig knappast på samma sätt, dessutom finns det i API't så man hoppar till rätt ställe beroende på vilken man vill se, vilket inte Android hade..

App Store-ikoner i Samsungs bås: En "liten" miss från Samsung i något land, säger väl inte mycket om Samsung i helhet?
Samsungs laddare och USB-sladd: Ganska mycket standard-utförande på laddare och sladdar idag. Känns mest som en slump att de blev (nästan) exakt lika dana, de kanske till och med är tillverkade i samma fabrik?
Lådan: Oj herregud vad dumt gjort av Samsung att välja samma färgschema som Apple, kunde de inte komma på någon annan färg än just vitt?! Apple måste ju verkligen ha varit först i världen med att leverera produkterna i en stilren, vit låda med en bild på produkten på framsidan?
Voice recording: Så Apple har helt plötsligt patent på att använda en bild på den klassiska mikrofonen? Dessutom har jag för mig att min SE-mobil från ~2005 hade en liknande bild för röst-inspelningen...

Tycker att det är ganska roligt att du kallar "edgren" för "extremt löjlig", och sen länkar den där bilden... Och dessutom påstår att den är opartisk?

"dessutom finns det i API't så man hoppar till rätt ställe beroende på vilken man vill se, vilket inte Android hade.."

Vad menar du med hade? För min Android jag har haft i snart ett år hoppar alltid in i appen, på precis det ställe jag vill komma till. Till exempel i Wordfeud så hoppar den in i det spelet som notifikationen handlar om.

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Porraz:

Alltså, du vet ju inte ens själv vad su snackar om polarn. Dålig mobil? Dålig stil? 1: Om du inte äger en iPhone så kan du omöjligt säga att det är en dålig mobil, det krävs några veckors användning innan man kan dra den slutsatsen, har du det? 2: Apple har en ny produkt och vill sälja den, vart fan ser du en dålig stil, är du seriös eller? Det är syftet med ett företag, att göra kunderna nöjda och framförallt att SÄLJA och förhoppningsvis bli störst! Du startar väl inte företag för att försöka bli halvbra??? Nu vet jag inte hur gammal du är men det är verkligen åt helvete låg nivå på din kommentar. Läs och lär.

1) Farsan har en iPhone 3GS, hans fru har en, även brorsan har en och exet har en iPhone 4. Jag har använt brorsans iPhone väldigt mycket och farsans lite då och då när vi har varit ute och rest runt. Exets iPhone har jag testat en gång. Med andra ord har jag använt 2 olika versioner av iPhone tillräckligt mycket för att jag ska förstå hur en funkar, så jag vet mycket väl vad jag snackar om. Jag har även kollar på recensioner, personers synpunkter och tester som använder en iPhone, och så vidare.

2) Såklart vill de göra sin produkt bättre för var ny version (så att säga) som kommer ut och även kunna sälja den så mycket som möjligt, men då tycker jag att de inte enbart ska tänka på innehållet (som är helt underbart för övrigt), utan även kvalitén på skalet. Det är det enda jag klagar över, plus priset.

Och du, jag använder inte svordomar och stora bokstäver i mina inlägg, vilket du tydligen mer än gärna vill göra. Vem har en låg nivå här egentligen?

Skrivet av zillio:

Och du har SJÄLVKLART läst vad som står i varje produktartikel? Du behöver inte.. jag är snäll igen --> "OBS: OBS information och pris kan komma att ändras!".

Den är som sagt inte lanserad i Sverige ännu. Lanseringen är den 28 Oktober. Tro det eller ej.. Men priserna sänks oavsett hur mycket du vill eller inte.

Låt mig citera mig själv: "Idag kostar den 9,800 SEK". Jag sa aldrig något om att telefonen alltid kommer att kosta 9,800 SEK. Den kommer garanterat att sjunka i pris, precis som vilken vara som helst.

Läs: Efter att jag har läst alla mina inlägg i den här tråden, så har jag sett att moderatorn har rensat tråden efter onödiga inlägg eller liknande. Om ni vill fortsätta prata om detta med mig, ta det via PM i sådana fall, för jag vill inte bryta mot någon regel, vilket jag säkerligen redan har gjort.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av FallenHero:

Det förklarar fortfarande inte varför det är dubbelt så dyrt i just Sverige, du kan ta ett annat exempel, det är billigare att åka till Danmark och köpa en sprillans ny Volvo som vi exporterat dit och regga om den än vad det är att köpa den i sverige direkt, det är billigare att köpa ölen de brygger på Spendrups 1,5 mil härifrån i Tyskland efter att vi exporterat dem än vad det är att köpa dem här i sverige, finns massor av jämförelser som bevisar att vi betalar 45-90% mer i skatt än övriga länder

Fast det varierar ju från produkt till produkt. Just billig öl och sprit är dyrt i Sverige eftersom vi har väldigt hög alkoholskatt plus hög moms på alkohol då det inte går som vanligt livsmedel. Dyrare alkoholvaror som dyrare whisky och framförallt finare viner kan däremot vara billigare i Sverige än i övriga Europa.
Intressant att du väljer Danmark som också har 25 % moms fast de har inte lägre moms på vissa varor som vi har i Sverige. Varför det är billigare med bilar i Danmark än i Sverige vet jag inte men jag vet att Danskarna är väldigt sura på Svenskar som kommer dit och köper bilar då de förlorar massa pengar på det.

Sen beror priset på varor i olika länder fortfarande inte bara på skatter. Eller tror du att Norge har så mycket högre skatter än Sverige?

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av felxi:

Jag tolkar iaf "brand new" som någonting som är nytt på marknaden, som inte har funnits förut. Annars är ju allting brand new, tänk vilket liv det skulle bli om Corsair släppte en SSD med anslutning till PCI och kallade det brand new?

.

Jag tror du försöker förstå på ditt egna sätt, när det handlar om mjukvara som är specifierat för iOS, så kan du inte dra en sådan jämförelse som du gjort, vilket är helt fel att göra!

När jag ser en uppdatering för ett program eller operativsystem till datorn och det står något som är brand new för det programmet så tänker jag då inte anta att det är brand new till ALLA program då det handlar om något till just det programmet, förstår du?
Om du inte gör det så tycker jag att det är väldigt tråkigt att det skall vara så, men jag håller tummarna, så kanske vi kan diskutera lite mer konstruktivt istället för att se saker på ett felaktigt sätt och få det hela att sluta i en massa skit..

Du förstår väl att det är iOS det handlar om och inte något annat?

Skrivet av edgren:

1) Farsan har en iPhone 3GS, hans fru har en, även brorsan har en och exet har en iPhone 4. Jag har använt brorsans iPhone väldigt mycket och farsans lite då och då när vi har varit ute och rest runt. Exets iPhone har jag testat en gång. Med andra ord har jag använt 2 olika versioner av iPhone tillräckligt mycket för att jag ska förstå hur en funkar, så jag vet mycket väl vad jag snackar om. Jag har även kollar på recensioner, personers synpunkter och tester som använder en iPhone, och så vidare.

2)

Låt mig citera mig själv: "Idag kostar den 9,800 SEK". Jag sa aldrig något om att telefonen alltid kommer att kosta 9,800 SEK. Den kommer garanterat att sjunka i pris, precis som vilken vara som helst.

Läs: Efter att jag har läst alla mina inlägg i den här tråden, så har jag sett att moderatorn har rensat tråden efter onödiga inlägg eller liknande. Om ni vill fortsätta prata om detta med mig, ta det via PM i sådana fall, för jag vill inte bryta mot någon regel, vilket jag säkerligen redan har gjort.

Du verkar dock inte förstå vad som sagts till dig angående priset som du läst om 9800SEK, det är väl inte så svårt att förstå när folk säger till dig att det varit ett PRELIMINÄRT pris alltså inget "riktigt" pris, titta bara på applestore, dagen det kom ut prisuppgifter i svenska butiken, från 5800:- (16GB) upp till 7800:- (64GB) svenska riskdaler, alltså har priset du sett innan varit ett pris som bara varit påhittat och har alltså inget med det riktiga priset på iphone som du kanske märker.

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Airikr:

1)Låt mig citera mig själv: "Idag kostar den 9,800 SEK". Jag sa aldrig något om att telefonen alltid kommer att kosta 9,800 SEK. Den kommer garanterat att sjunka i pris, precis som vilken vara som helst.

Förra veckan kostade Huawei Vision U8850 Smartphone 99.990:- på Elgigantens hemsida, det betydde ju inte att det var det slutgiltiga priset, precis på samma sätt som 9800:- har varit en spekulation från alla andra innan den var prissatt i Sverige

....den här veckan kostar Huawei Vision U8850 Smartphone 3579:- =P

Visa signatur

En PC (fast för de flesta står det tydligen för Penis Contest)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flamso:

Bra att veta om man gör en lista på vilka som köpt det!

Nu har jag förbeställt en haha

Permalänk
Discokungen
Skrivet av Computerguy:

Nu har jag förbeställt en haha

Vad cool du är.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skillz:

Jag tror du försöker förstå på ditt egna sätt, när det handlar om mjukvara som är specifierat för iOS, så kan du inte dra en sådan jämförelse som du gjort, vilket är helt fel att göra!

När jag ser en uppdatering för ett program eller operativsystem till datorn och det står något som är brand new för det programmet så tänker jag då inte anta att det är brand new till ALLA program då det handlar om något till just det programmet, förstår du?
Om du inte gör det så tycker jag att det är väldigt tråkigt att det skall vara så, men jag håller tummarna, så kanske vi kan diskutera lite mer konstruktivt istället för att se saker på ett felaktigt sätt och få det hela att sluta i en massa skit..

Du förstår väl att det är iOS det handlar om och inte något annat?

Jag tolkar i alla fall "brand new" som någonting som är helt nytt på marknaden, och det var min direkta tanke när jag såg klippet första gången. Alldeles oavsett tycker jag att det är konstigt av Apple att slänga ut en uppdatering med en sådan solklar kopia på en funktion från Android-mobiler, när de samtidigt stämmer konkurrenter åt höger och vänster med en massa fåniga saker som "känslan" när man bläddrar mellan bilder etc...

Är väl bäst att man anger en källa på detta då innan man postar, så här kommer den.

Skrivet av FOSS Patents:

Samsung may be able to work around that particular patent without a huge degradation of the usability of its devices because it appears to relate to the way users flip through the pictures in a photo gallery.

http://fosspatents.blogspot.com/2011/08/dutch-court-orders-eu...

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Medlem
Skrivet av felxi:

Jag tolkar iaf "brand new" som någonting som är nytt på marknaden, som inte har funnits förut. Annars är ju allting brand new, tänk vilket liv det skulle bli om Corsair släppte en SSD med anslutning till PCI och kallade det brand new?

Fast vad du tolkar det som är väl rätt ointressant? De säger aldrig att de är först med denna feature.

Skrivet av FallenHero:

Det förklarar fortfarande inte varför det är dubbelt så dyrt i just Sverige, du kan ta ett annat exempel, det är billigare att åka till Danmark och köpa en sprillans ny Volvo som vi exporterat dit och regga om den än vad det är att köpa den i sverige direkt, det är billigare att köpa ölen de brygger på Spendrups 1,5 mil härifrån i Tyskland efter att vi exporterat dem än vad det är att köpa dem här i sverige, finns massor av jämförelser som bevisar att vi betalar 45-90% mer i skatt än övriga länder

Sorry, Helt off topic men blir det verkligen billigare? Butikspriserna för nya Volvo är ju sjuka i Danmark. En S60 T5 R-design kostar 651 000 Danska kronor och samma modell i Sverige går på 321 000 Svenska kronor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

1) Farsan har en iPhone 3GS, hans fru har en, även brorsan har en och exet har en iPhone 4. Jag har använt brorsans iPhone väldigt mycket och farsans lite då och då när vi har varit ute och rest runt. Exets iPhone har jag testat en gång. Med andra ord har jag använt 2 olika versioner av iPhone tillräckligt mycket för att jag ska förstå hur en funkar, så jag vet mycket väl vad jag snackar om. Jag har även kollar på recensioner, personers synpunkter och tester som använder en iPhone, och så vidare.

2) Såklart vill de göra sin produkt bättre för var ny version (så att säga) som kommer ut och även kunna sälja den så mycket som möjligt, men då tycker jag att de inte enbart ska tänka på innehållet (som är helt underbart för övrigt), utan även kvalitén på skalet. Det är det enda jag klagar över, plus priset.

Och du, jag använder inte svordomar och stora bokstäver i mina inlägg, vilket du tydligen mer än gärna vill göra. Vem har en låg nivå här egentligen?

1: OK, då tycker du väl att det är en dålig mobil då, men jag kan inte förstå varför. Att du tycker någon annan är bättre? Självklart, men att den är rent ut sagt dålig, det hajar jag inte.

2: Nu snackar du goja igen, jag fattar ingenting alltså. Jag påpekar din kommentar "Aha, okej. Hur som helst så är det en "dålig" mobil - Apple försöker ta bort en annan mobil för att bli störst inom mobilbranschen. Det är sjukligt dålig stil, men bra att Samsung ger igen. Go, Samsung, go!" och du svarar med detta? Du verkar ju fortfarande inte veta vad du snackar om. Du byter ju ämne, nu snackar du liksom innehåll och skal, vafan??? Vad har det med din kommentar att göra? Läs vad du själv har skrivit för bövelen och svara på min fråga nu!: Varför är det dålig stil att sälja en ny produkt och försöka bli störst på marknaden?

3: Observera att jag syftar på en helt annan typ av "låg nivå".

Visa signatur

Skärm: Acer Predator X34A • Moderkort: ASUS Maximus V Gene • CPU: Core i5 2500K @ 4GHz • RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB • GPU: ASUS GeForce GTX 1080 • APU: ASUS ROG Xonar Phoebus • SSD: Intel X-25 M 80GB • HDD: WD Caviar Black 1TB, Hitachi Deskstar 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Porraz:

1: OK, då tycker du väl att det är en dålig mobil då, men jag kan inte förstå varför. Att du tycker någon annan är bättre? Självklart, men att den är rent ut sagt dålig, det hajar jag inte.

2: Nu snackar du goja igen, jag fattar ingenting alltså. Jag påpekar din kommentar "Aha, okej. Hur som helst så är det en "dålig" mobil - Apple försöker ta bort en annan mobil för att bli störst inom mobilbranschen. Det är sjukligt dålig stil, men bra att Samsung ger igen. Go, Samsung, go!" och du svarar med detta? Du verkar ju fortfarande inte veta vad du snackar om. Du byter ju ämne, nu snackar du liksom innehåll och skal, vafan??? Vad har det med din kommentar att göra? Läs vad du själv har skrivit för bövelen och svara på min fråga nu!: Varför är det dålig stil att sälja en ny produkt och försöka bli störst på marknaden?

3: Observera att jag syftar på en helt annan typ av "låg nivå".

1) Jag har aldrig(?) sagt att mobilen är dålig när det gäller innehållet. Innehållet är snarare en skönhet i sin fulla form.

2) Okej, jag erkänner - jag är koko i huvudet, men du sa ingenting om just det där, vad jag förstod det som. Det är absolut inge fel att bli störst, men nu orkar jag inte med detta något mer. Jag river snart av allt hår jag på mitt huvud av frustration. Jag ångrar att jag skrev något i den här tråden från första början.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av felxi:

Jag tolkar i alla fall "brand new" som någonting som är helt nytt på marknaden, och det var min direkta tanke när jag såg klippet första gången. Alldeles oavsett tycker jag att det är konstigt av Apple att slänga ut en uppdatering med en sådan solklar kopia på en funktion från Android-mobiler, när de samtidigt stämmer konkurrenter åt höger och vänster med en massa fåniga saker som "känslan" när man bläddrar mellan bilder etc...

Är väl bäst att man anger en källa på detta då innan man postar, så här kommer den.

http://fosspatents.blogspot.com/2011/08/dutch-court-orders-eu...

Du verkar tolka saker lite fritt, ett tips är att tänka (eller helt enkelt använda ögonen) på vad det handlar om före du tolkar något
Så du inte tolkar det som du gör. För om du tänker efter före - att det handlar om iOS och sen att dom säger brand new så är det lika solklart som en solig dag i mitten av juli..
Och inget man tolkar som att det vore nytt för hela marknaden.. Verkar hända rätt ofta tycker jag att androidanvändare tycker att det apple visar som är nytt verkar gälla hela marknaden och inte specifikt iOS som det då handlar om, medans resten av gänget faktiskt förstår att det inte handlar om något så stort som något nytt till hela branchen.
Det är ju inte så att dom påstått att dom var först med det, då hade jag förstått om du tolkat det som du gör.. Säger bara att du kanske borde se över dina tolkningsskickligheter och inte gå på allt apple säger som om det gäller allt..

Om du syftar på notifikationer så har det berättats förut att han som nu gjort med möjligt för apple att implementera detta är även killen bakom intelliscreen som skapade detta till iOS när jailbreak var tillgängligt för många år sen.
Det är hur som helst irrelevant, det som är störigt här är att du verkar vilja ta upp saker bara för att provocera fram onödiga inlägg liksom det du säger om att stämma hit och dit, välkommen till världen, alla stämmer alla, att apple stämmer samsung är inget nytt, inget gammalt, men vanligt, att samsung stämmer apple är precis likadant där, så ingen är oskyldig bland storföretagen, men ändå håller dom varandra i hand då samsung säljer hårdvarukomponenter till apple i gigantiska mängder för bra priser. Så vad vill du komma fram till egentligen?

För det är absolut inga konstigheter, om du nu tolkade det så.. median idag ska göra saker så "stort" ibland och vid "rätt tillfällen" och få saker att låta värre än det är, lite som folk vet om att sådant händer hela tiden, så tror dom att det är första gången det händer och tror helt plötsligt att det är värsta kalabaliken, när det egentligen inte är så.

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flamso:

Vad cool du är.

Om du inte såg det så citerade jag någon. Avundsjuk ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av felxi:

Jag tolkar iaf "brand new" som någonting som är nytt på marknaden, som inte har funnits förut. Annars är ju allting brand new, tänk vilket liv det skulle bli om Corsair släppte en SSD med anslutning till PCI och kallade det brand new?

Okej om du alltså köper en bmw 5-serie som är "brand new" så har du alltså köpt den första bilen i världshistorien. Nice mannen!

Sedan skiljer sig faktiskt ios rullgardin sig ifrån androids...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av felxi:

Jag tolkar iaf "brand new" som någonting som är nytt på marknaden, som inte har funnits förut. Annars är ju allting brand new, tänk vilket liv det skulle bli om Corsair släppte en SSD med anslutning till PCI och kallade det brand new?

Skrivet av MooD:

Okej om du alltså köper en bmw 5-serie som är "brand new" så har du alltså köpt den första bilen i världshistorien. Nice mannen!

Sedan skiljer sig faktiskt ios rullgardin sig ifrån androids...

Inte nog med det, det är fortfarande "Brand new" i iPhone, skulle alla tillverkare tänka som felxi så skulle det inte komma mycket nytt i många mobiler, alla funktioner skulle ligga utspridda överallt på olika tillverkares saker.
Tänk om Intel nu skulle neka AMD att få använda kisel i sina CPU'er, de var ju först, så varför kan inte AMD komma på något eget?

Visa signatur

En PC (fast för de flesta står det tydligen för Penis Contest)

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Men de är ingen iPhone

Trevliga priser faktiskt

Nu finns det en app som gör din android till iphone

Visa signatur

[[MSI 34" Optix MAG341CQ - Ryzen 7 5700X - ASUS Rog STRIX B550 Gaming - Kingston FURY Beast RGB 32 GB 3600 Mhz- XFX AMD Radeon™ RX 5700 XT 8GB GDDR6 THICC III Ultra - NVMe Samsung SSD 980 1000GB - Crucial P3 500GB M.2 - Corsair CX600M - Cooler Master HAF 912 COMBAT WINDOWED VERSION]]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Welroos:

Nu finns det en app som gör din android till iphone

Du ser, även Android-användare vill hellre ha en iPhone =P

Visa signatur

En PC (fast för de flesta står det tydligen för Penis Contest)

Permalänk
Medlem
Skrivet av FallenHero:

Du ser, även Android-användare vill hellre ha en iPhone =P

Bra att det finns en valmöjlighet i alla fall

Visa signatur

[[MSI 34" Optix MAG341CQ - Ryzen 7 5700X - ASUS Rog STRIX B550 Gaming - Kingston FURY Beast RGB 32 GB 3600 Mhz- XFX AMD Radeon™ RX 5700 XT 8GB GDDR6 THICC III Ultra - NVMe Samsung SSD 980 1000GB - Crucial P3 500GB M.2 - Corsair CX600M - Cooler Master HAF 912 COMBAT WINDOWED VERSION]]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Welroos:

Bra att det finns en valmöjlighet i alla fall

Och du menar att du inte hade en när du köpte den?

Visa signatur

En PC (fast för de flesta står det tydligen för Penis Contest)

Permalänk
Medlem
Skrivet av FallenHero:

Och du menar att du inte hade en när du köpte den?

Hade en iphone? Nej men en android telefon

Visa signatur

[[MSI 34" Optix MAG341CQ - Ryzen 7 5700X - ASUS Rog STRIX B550 Gaming - Kingston FURY Beast RGB 32 GB 3600 Mhz- XFX AMD Radeon™ RX 5700 XT 8GB GDDR6 THICC III Ultra - NVMe Samsung SSD 980 1000GB - Crucial P3 500GB M.2 - Corsair CX600M - Cooler Master HAF 912 COMBAT WINDOWED VERSION]]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Welroos:

Hade en iphone? Nej men en android telefon

Men du menar att det inte var frivilligt att köpa den från början

Visa signatur

En PC (fast för de flesta står det tydligen för Penis Contest)

Permalänk
Skrivet av dammskog:

kan du spela plants vs zombies på den?

jag använder min dator för att spela. skrev nästan btw