Permalänk
Medlem

Retail redan idag?

Fick mail igår tidigt på morgonen att min förhandsbokning va skickad.

Är alltså rätt stor chans att jag får den idag! Detta gäller CDON

EDIT: Dumma mig. Detta gäller inte CDON. Game var det!

Visa signatur

MacBook Pro 15" 2016
-
robin.se

Permalänk
Medlem

Mitt skickades fån webhallen i söndags så lär få mitt idag med

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem

troligen kommer det imorgon..dvs en dag innan release..

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

troligen kommer det imorgon..dvs en dag innan release..

Detta har alltså posten koll på? Hmm...

Visa signatur

MacBook Pro 15" 2016
-
robin.se

Permalänk
Medlem

Spelar väl ingen roll när ni får era spel, det går väl ändå inte att göra ngt förens klockan 01.00 på torsdag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eott:

Spelar väl ingen roll när ni får era spel, det går väl ändå inte att göra ngt förens klockan 01.00 på torsdag?

Vill ha den inramad och uppe på väggen snarast

Nä, men man kan kringgå det. Läs dom andra trådarna

Visa signatur

MacBook Pro 15" 2016
-
robin.se

Permalänk
Medlem

får mitt idag från game en dag för tidigt för jag får alla mina datordelar imorgon

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Hur kan man se när webhallen skickat paketet? Det enda jag ser på deras hemsida är när dom tagit emot min beställning (vilket var över en månad sedan) men jag kan inte se något datum när det ska varit skickat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bratalix:

Hur kan man se när webhallen skickat paketet? Det enda jag ser på deras hemsida är när dom tagit emot min beställning (vilket var över en månad sedan) men jag kan inte se något datum när det ska varit skickat.

Vet inte datum men det ska stå under behandlade

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk

Är det likadant på xboxversionen att man inte kan spela innan 27e?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

lite :)

Permalänk
Medlem

Mitt vart skickat från Game.se i fredags.

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk

Webhallen säger på sin twitter:

Citat:

För att klargöra för alla. Battlefield 3 har packats men kommer inte att levereras till någon innan releasedagen. Streetbreaking is bad(!)

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fritjof92:

Webhallen säger på sin twitter:

Seriöst?! Meeeeen...99% av alla som skulle fått spelet skulle ändå stirra vackert på kartongen till den 27e iom att det fortfarande är datumcheck från EAs sida

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fritjof92:

Webhallen säger på sin twitter:

Jo men det är ju klart att de säger så, skulle de erkänna att de skickar ut spelen tidigare så skulle det bli ett jävla liv. Jag har i 9/10 fall fått mina spel dagen innan release när jag förbokat från Webhallen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredmannen:

Jo men det är ju klart att de säger så, skulle de erkänna att de skickar ut spelen tidigare så skulle det bli ett jävla liv. Jag har i 9/10 fall fått mina spel dagen innan release när jag förbokat från Webhallen.

Har vart annorlunda för mig faktiskt, jag har alltid fått spelet samma datum något kommer, vilket gjorde att jag valde webhallen, jag vet att jag får mitt 27de <3 (sedan att posten kan göra fel är något helt annat, men vet att webhallen gör bra från sin sida)

Permalänk
Medlem

Hoppas Webhallen gör så det kommer imorgon.. då kan man ju spela 01:01 på torsdag och slipper vänta till 12 då posten kommer här..

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Medlem

What? Jag har ju fått mitt idag, precis hämtat ut det. Kanske dumt att lira då?

Edit: Från komplett, har precis installerat det.

Permalänk
Medlem

Jag fick inte mitt idag från game iaf. Så skrev till dom och det ska komma imorgon enligt dom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Muss3:

Jag fick inte mitt idag från game iaf. Så skrev till dom och det ska komma imorgon enligt dom.

Konstigt...är det inga fler än jag som fått det idag? Jag safear och lirar offline

Permalänk
Avstängd

Det e klart att dom måste skicka det så dom är säkra på att ni får det innan release, fatta va många gnällmail dom skulle fått om ni hade fåttt vänta 1-2 dagar efter release innan ni fick det, då skulle nog även kartongsamlarna gå över till att köpa digitalt.

Edit:

Skrivet av blame_me:

Konstigt...är det inga fler än jag som fått det idag? Jag safear och lirar offline

Det finns massor med trådar om hur du kommer runt datumchecken.Ooch det är ok, du får spela.
Webhallen har ju haft sina servrar uppe sen igår

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

Fick inte nått från Game jag heller.

Visa signatur

MacBook Pro 15" 2016
-
robin.se

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Pakki:

Vill ha den inramad och uppe på väggen snarast

Nä, men man kan kringgå det. Läs dom andra trådarna

japp det verkar enkelt men är det bekräftat att det inte kommer bli nåt strul sen om man fifflar med proxy inställningarna?
det räcker med ett JA så kommer även jag att kringgå det annars är man ju dum

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Det e klart att dom måste skicka det så dom är säkra på att ni får det innan release, fatta va många gnällmail dom skulle fått om ni hade fåttt vänta 1-2 dagar efter release innan ni fick det, då skulle nog även kartongsamlarna gå över till att köpa digitalt.

Edit:

Det finns massor med trådar om hur du kommer runt datumchecken.Ooch det är ok, du får spela.
Webhallen har ju haft sina servrar uppe sen igår

Det är på ps3

Permalänk
Skrivet av Fyren:

Mitt skickades fån webhallen i söndags så lär få mitt idag med

Ofta? Har snackat med Webhallen de säger att de kommer att skicka så man får de på torsdag. De har inte skickat ut de nu utan ligger under behandling.

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

hmmm...........ingen som beställt från spelbutiken.se? har inte fått någon typ av leveransrapport

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Ofta? Har snackat med Webhallen de säger att de kommer att skicka så man får de på torsdag. De har inte skickat ut de nu utan ligger under behandling.

De har packat ner allt, de har inte skickat något än, imorgon skickar de till posten, eller i natt, antagligen beroende på vart spelen ska.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pg_ice:

japp det verkar enkelt men är det bekräftat att det inte kommer bli nåt strul sen om man fifflar med proxy inställningarna?
det räcker med ett JA så kommer även jag att kringgå det annars är man ju dum

Daniel matros bekräftade på twitter att de inte kommer banna för att man kör VPN runt datum-skyddet

Visa signatur

Hackintosh?
Mac OSX Tweaks/Hacks?

--> Besök nya [B]groths.org[/B]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Cindori:

Daniel matros bekräftade på twitter att de inte kommer banna för att man kör VPN runt datum-skyddet

ok kan du leta fram den texten och posta den här
jag tror på det när jag ser det

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem

Får jag inte mitt spel från webhallen imorgon så avbokar jag och beställer digitalt. Skickar alla andra spelet så att man får det flera dagar innan så kan webhallen också göra det.

Permalänk
Medlem

Ja, jag håller med dig Or0s. Tycker det är konstigt som tusan att dom väljer att inte göra det när många säger att dom brukar göra det för andra spel, och andra försäljare verkar inte ha några problem med att redan ha skickat det. Sen att dom också kallar sina kunder barn på twitter är ju ingen bonus

http://twitter.com/#!/webhallen/status/128835072227942402