battlefield 3 lag + expansion ? titta hit bf spelare

Permalänk
Medlem

battlefield 3 lag + expansion ? titta hit bf spelare

Tjo, har ett 580 och i7 950 orkar inte skriva mer än de kör maxat bra fps osv ..

Men är det bara jag som har hög ping 100-150 på dom flesta (visa runt 50-80) och känner ett visst lag på servarna.. typ internetlag ??
typ i flygplan och sånt så laggar man . man typ dras bakåt osv.. antar att alla har de med bra och veta.

Sen när låser dom upp back to karkand.. såg att man kunde välja det i server filters men "no servers found".
och sen hur aktiverar man psyhical warkit kl 01.00 inatt då bf3 släpps för oss svenskar ? kommer man bara ha det eller?..

Tack för alla svar!

Permalänk

back to karkand = någon gång under dec

Permalänk
Avstängd

spelet är buggigt, och lär inte vara bra förrän efter ett antal patchar.-

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

Laggar gör det på de flesta servers från och till

Permalänk
Medlem

Laggar något enormt i just jets ... nån me samma ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Laggar något enormt i just jets ... nån me samma ?

Många 64 spelar servar laggar när det är fult ös.

Permalänk
Medlem
Skrivet av putte_rolf:

back to karkand = någon gång under dec

Jag menar för dom som förbokat.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av add9400:

Jag menar för dom som förbokat.

Samma för de som har förhandsbokat.

Permalänk
Medlem

Jag köpte extended edition som skulle inkluderat karkland m,m, 10 olika vapen, men får inte fram något varken vapen eller banorna i spelet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adipaddi:

Jag köpte extended edition som skulle inkluderat karkland m,m, 10 olika vapen, men får inte fram något varken vapen eller banorna i spelet

Läs andra inlägget..

Permalänk
Medlem

Hade samma problem med en viss sorts "lag" men det fixade sig när jag stängde av HT(HyperThreading).

Permalänk
Medlem

Hade enormt lag på Gotland servrarna. Sen testade jag en EVGAserver och den tror jag inte laggade någonting överhuvudtaget.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kenix:

Läs andra inlägget..

folk är verkligen kompetenta på det här forumet

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk

Jag rycks bakåt på alla servrar inklusive SweC servern där jag har enormt bra ping.

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk

servrarna pallar väl inte trycket, händer mig på alla servers med 64 players, iaf när det blir tight combat osv, men löser sig nog efter nån patch lr 2!

Permalänk

20 ping på webhallen-servrarna

Permalänk
Medlem

har lag på alla servrar, kan vara en 16manna med 15 i ping. Funkar fint i ett par minuter sen kommer det mer o mer. Har öppnat portarna som dom säger man ska öppna, även testat att stänga av UPnP utan resultat.
Frågade på swec. servern om dom hade lag men ett par svarade nej så vet inte ifall det är nån inställnig från min sida som ska göras eller om vi bara måste vänta på nån patch eller liknande.

Permalänk

Vad är det för lagg ni upplever? Rubber-banding eller typ som FPS-Drops?

Har ni kollat FPSen via Fraps / diverse när lagget uppstår för att utesluta den faktorn?

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

ibland lite rubberbanding, har testat att köra med lägre grafikinst. utan resultat. Har inte kollat med fraps än dock men det upplevs som om det skulle kunna vara grafikrelaterat. Men det funkade bra i Betan, inget som helst lagg då

läste nu om en kille som har samma problem, han hade kontaktat supporten o de sa att det var server-relaterat och att de höll på o fixade det

Permalänk
Medlem

Första delen av Metro är ganska buggig, du kan fortfarande hamna under marken. Är en av de kartor jag uppskattar mest om man bortser från alla buggar