Chrome v15 funkar inte med Battlelog

Permalänk

Chrome v15 funkar inte med Battlelog

Fler än jag som har problem med ovanstående kombo? Går bra att logga på Battlelog, men alla valmöjligheter är dimmade. T ex knappen för att adda en vän är dimmad. Samma gäller alla valen i server browsern. Går inte att bocka i några val. Funkar felfritt i IE och funkade utan problem under Betan och tidigare verra av Chrome.
Går det att nedgradera eller är det någon som har en förklaring till problemet? Kör med adblock btw.

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 32gb | Samsung 980 Pro | GTX 3070 | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |

Permalänk
Hedersmedlem

Fungerade klockrent för mig igår med Chrome 15, så problemet bör inte ligga i webbläsaren.

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Jag minns inte att jag hade några problem under betan. Blir och prova och återkommer med svar.
Prova i IE och se om det blir bättre? Eller ominstallera Chrome

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Fler än jag som har problem med ovanstående kombo? Går bra att logga på Battlelog, men alla valmöjligheter är dimmade. T ex knappen för att adda en vän är dimmad. Samma gäller alla valen i server browsern. Går inte att bocka i några val. Funkar felfritt i IE och funkade utan problem under Betan och tidigare verra av Chrome.
Går det att nedgradera eller är det någon som har en förklaring till problemet? Kör med adblock btw.

Jag vet inte exakt om det kan vara problemet men testa installera om Java/Flash till chrome, kan ju vara det som är problemet.

Med vänliga hälsningar

Permalänk
Skrivet av Nyxz:

Jag vet inte exakt om det kan vara problemet men testa installera om Java/Flash till chrome, kan ju vara det som är problemet.

Med vänliga hälsningar

Ska kolla på detta. Men det låter helt klart rimligt.

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 32gb | Samsung 980 Pro | GTX 3070 | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |

Permalänk

Var hemma på lunchen och kollade bara som hastigast. Om man klickar på BF-plugin i vänsterhörnet och väljer "hämta igen" så funkar det tills man byter sida. Sen är det samma sak igen. Hittar ingenstans där man kan avinstallera eller installera om pluginet tyvärr.

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 32gb | Samsung 980 Pro | GTX 3070 | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |

Permalänk
Medlem

Har jag med chrome 15 och adblock. Inga problem för mig. Testa installera om chrome, kan vara någon inställning som ställer till det. Spara allting till ditt Google konto så kan du snabbt få tillbaks allt som du hade innan (eller en återställningspunkt i Windows).

Visa signatur

ATX sys i micro-atx chassi -> Ace ecco-220 | Intel Q9550 @ 3,8 w/ 620 + GT 1850 | HIS 6970-Antec 620 mod w/ GT 1850 | 4x2gb OCZ reaper 1150mhz | Corsair 750tx | m4 128gb | W7 ulti 64

Laptop Acer 3820TG | i5 450m | 5650 | Intel G3 160gb

Permalänk

Installerade om igår kväll. Måste varit någon gammal cookie eller nåt skit. Funkade utmärkt efter.

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 32gb | Samsung 980 Pro | GTX 3070 | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |