Antec Eleven Hundred hittar ut i förtid

Permalänk
Avstängd

Ja sku villa ha ett lika stort chassi! med mycket ventilation och utan lull lull för att få ner priset? finns det något liknande som tar mycke diskar för under 1000KR, ska stå i en skrubb o va filserver??

Tipsa mig snälla.

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Hedersmedlem

Tål inte fönster, ledlampor och led fläktar, men givetvis ska det finnas sånt för dom som tycker det är snyggt. Vad som däremot inte borde finnas är utbuktande fläktgaller! Det ser för j*vligt billigt ut!
Kan det verkligen vara så svårt att göra toppgallret så här:

Istället för så här?

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Proffsmobbare

Vilken otroligt ointressant låda, är allt jag kan få ur mig för tillfället. Det är dags för Antec att hänga med i svängarna.

En total 'overhaul' på chassiavdelningen, det är vad som behövs hos Antec. Dags att lyssna på folket!

Permalänk
Medlem

3 st 5.25"-platser? Nödvändigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zebra3:

3 st 5.25"-platser? Nödvändigt.

Psst... http://www.inet.se/artikel/6308673/scythe-himuro-hdd-cooler

Permalänk
Hedersmedlem

Dentoid avstäng i tre dagar.

*Tråd rensad*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeF.Typh00n:

Sportbilar då? Majoriteten har ju glas över motorn

Har dem?

Skrivet av _MmattiasS_:

Förhoppningsvis är din dator MYCKET snyggare än en bilmotor. Är den inte det så förstår jag att du inte vill visa upp den

Jo men jag sa aldrig att man inte fick visa upp den?

Skrivet av _NsMs_:

Skulle det inte spricka eller bli smutsigt skulle jag gärna ha ett plexifönster på motorhuven. Speciellt om jag har ansträngt mig för att få motorn snygg. Tycker du verkligen själv att det är samma sak att titta på en bild och se något på riktigt?

Alla tycker olika. Bara acceptera det i stället för att förklara allt som inte du gillar som fult och alla som tycker något annat som p12or. Det görs många chassin som inte är stilrena och folk gillar dem.

har jag sagt att jag tyckte det vra fult med fönster på chassiet? Vad jag kan se så klagade jag på att personen jämförde att inte ha fönster som att det räckte med att man hade en bild på nära och kära utan att interagera med dem. Samma som att ha ett stängt chassi som man aldrig tittar på utan bara låter va.

Den jämförelsen tyckte jag var kass. Inte att chassiet hade fönster, eller läste du det?

Visa signatur

//The Mighty Spawn Of Lille Skutt

Permalänk
Medlem

Fail, den sekund man vänder på HDD buren 90 grader förstörs allt som var bra med Ninehundred. Ännu en dussinlåda.

Visa signatur

Core i5 2500K@4Ghz, 8 Gb Kingston Hyper X 1600 DDR3, MSI Z68-GD55, OCZ Vertex 4, Asus GTX670 DC2, Corsair VX 450.
Kyld av Hyper 212 Plus Evo: Corsair SP120 Quiet PWM, 3 Nexus Real Silent 120 mm @ 7V.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av schkutt:

Åtminstonde "alla" med mittmonterad motor

Ferrari, Lamborghini, Koenigsegg, Bugatti, Pagani, McLaren etc.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeF.Typh00n:

Åtminstonde "alla" med mittmonterad motor

Ferrari, Lamborghini, Koenigsegg, Bugatti, Pagani, McLaren etc.

Fast det innebär inte alla sportbilar.

Men jag håller med dig. Många Ferraris och Lamborghini har rutor/fönster över sina motorutrymmen. Även andra luxiga märken har det.

Visa signatur

//The Mighty Spawn Of Lille Skutt

Permalänk
Avstängd
Skrivet av schkutt:

Fast det innebär inte alla sportbilar.

Du förstod vad jag menade iallafall.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeF.Typh00n:

Du förstod vad jag menade iallafall.

Jomenvisst..:)

Visa signatur

//The Mighty Spawn Of Lille Skutt

Permalänk
Medlem

tycker inte det ser alls trevligt ut, både nine och twelve hundred är ju SÅ mycket snyggare

Visa signatur

Main Setup: Antec P193 | ASUS Crosshair IV Formula | AMD Phenom II X6 1090T @ 4.0 GHz | CORSAIR XMS3 8GB 1600MHz 7-8-7-20 | Powercolor 5870 PCS+ 1 Gb GDDR5 | Crucial RealSSD C300 128 Gb SATA3 | Samsung F3 HD103SJ 1000 Gb | Corsair AX 850W | Windows 7 Professional x64 |
Laptop: Acer Aspire 5740G | Intel Core i5-430M | 4 GB DDR3 1333 MHz | ATI Radeon HD5650 | Windows 7 Professional x64 |

Permalänk
Medlem

Jag är såkallad ny här på clockers och har ingen aning hur man gör inlägg. Jag undrar bara om detta ser bra ut inför bf3 och mw3? http://www.komplett.se/k/config.aspx?ConfigSystemId=10481

Permalänk
Medlem
Skrivet av Clockan:

Jag är såkallad ny här på clockers och har ingen aning hur man gör inlägg. Jag undrar bara om detta ser bra ut inför bf3 och mw3? http://www.komplett.se/k/config.aspx?ConfigSystemId=10481

Hej! Tror du posta i fel tråd.. Ställ din fråga här istället. http://www.sweclockers.com/forum/86-stationara-datorer-koprad...

Visa signatur

Datamaskin: ///// P166 MMX//// s3virge//// tvkort/// Moderkort noname