Permalänk
Avstängd

Physical Warfare pack?

Beställde mitt spel från Origin men har inte fått något Physical Warfare packet ännu!

Är det någon som fått det? Hur aktiverar man isf?

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Man får ett mail med en kod.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Klockan:

Man får ett mail med en kod.

Har du fått din kod?

Permalänk
Medlem

Jag fick min nu, vart skriver jag in den tro?

Visa signatur

^____________^

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jeasa:

Jag fick min nu, vart skriver jag in den tro?

Antar att man redeemar den i Origin!

Vafan undra när jag får min då..

Permalänk
Medlem

Yep så var det

Visa signatur

^____________^

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jeasa:

Yep så var det

Hur såg mailet ut? Bara en CDkey?
Det mailet har jag redan fått och det står att den redan är använd när jag redeemar, antar att det är två CDkeys? En för spelet och en för Physical Warfare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samistar:

Hur såg mailet ut? Bara en CDkey?
Det mailet har jag redan fått och det står att den redan är använd när jag redeemar, antar att det är två CDkeys? En för spelet och en för Physical Warfare?

Det stämmer, man får ett mail för physical warfare

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk / AMD 7800X3D / 2x16 GB Kingston Fury 6000Mhz DDR5 / ASUS TUF RTX3080 10GB / Corsair RM850x Shift / + Acer Predator XB27HU / Schiit Fulla 2 + Sennheiser/Massdrop 58X + XTZ Tune 4

Permalänk
Medlem

Du går in på origin och trycker på kugghjulssymbolen, sedan "Lös in produktkod" voila

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samistar:

Har du fått din kod?

Japp.

Skrivet av :

Tack för din beställning på Origin. Den produkt som du förbeställt är nu tillgänglig antingen för förinstallation eller hämtning. [....] Produktnamn: Battlefield 3 Physical Warfare-paket

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Vlademil:

Det stämmer, man får ett mail för physical warfare

Skrivet av Miniwonka:

Du går in på origin och trycker på kugghjulssymbolen, sedan "Lös in produktkod" voila

Skrivet av Klockan:

Verkar inte ha fått det.. Detta fick jag klockan 01.59 från Origin:

Din beställning
Beställningsnummer: xxxxxxxxxxx
Produkt-ID: 224xxx400
Produktnamn: Battlefield 3™ Limited Edition
Släppdatum: den 26 oktober 2011

Battlefield 3™ Limited Edition
Upplåsningskod: xxxxxxxxxxxxxxx

Ingen Physical Warfare nyckel utan bara cdkey till spelet..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samistar:

Verkar inte ha fått det.. Detta fick jag klockan 01.59 från Origin:

Din beställning
Beställningsnummer: xxxxxxxxxxx
Produkt-ID: 224xxx400
Produktnamn: Battlefield 3™ Limited Edition
Släppdatum: den 26 oktober 2011

Battlefield 3™ Limited Edition
Upplåsningskod: xxxxxxxxxxxxxxx

Ingen Physical Warfare nyckel utan bara cdkey till spelet..

Jag köpte spelet för 3 dagar sedan och fick min warfare nyckel idag i ett mail som jag först trodde var ett scam-mail :S Kolla så att den inte lagt sig i "Skräppost", om inte så kanske den kommer senare..annars e det bara å skriva/ringa till dem.

Btw,är det någon som har tillgång till Back to Karkand mapen än ? Jag har fått vapnena och tillbehören som ingick i warfare pack men har inte en syn av Back to Karkand.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Miniwonka:

Jag köpte spelet för 3 dagar sedan och fick min warfare nyckel idag i ett mail som jag först trodde var ett scam-mail :S Kolla så att den inte lagt sig i "Skräppost", om inte så kanske den kommer senare..annars e det bara å skriva/ringa till dem.

Har ingenting i skräpposten heller.. Får väll vänta.

Permalänk
Medlem

testa gå på feedback support i battlelogg och sen chat och fråga dom.

Visa signatur

^____________^

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jeasa:

testa gå på feedback support i battlelogg och sen chat och fråga dom.

Hmm, vart hittar man det? Letat som en tok

EDIT: Hittade, var ju där till vänster

Permalänk
Medlem

vart ser man vad man har fått för gejer av paketet då. jag ser inte nån skillnad på battleloggen elelr vad den kallas när jag öppnar bf3

Jag fick bara nått gammalt shotgun...

Visa signatur

Som en chef!!

Permalänk
Medlem

Jag har inte heller fått någon kod och undrar också var man ser om man fått extra grejor?

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10

Permalänk
Medlem

Jag har löst in min kod men jag har inte fått några vapen? :S Skulle man inte få typ Type 88 LMG, Flash suppressor, och sådant?

Permalänk
Skrivet av f@boy:

Jag har inte heller fått någon kod och undrar också var man ser om man fått extra grejor?

Det ska ju skickas ut en mängder med koder nu så jag väntar några dagar till, bör ju komma i sin mail. Dock är det inga vapen jag just nu saknar.

Visa signatur

MSI P67A-C45 B3|250GB SSD Samsung|115 GB, SSD Corsair|1TB Samsung F3|Intel Core i7 2600K 3,4GHz|Samsung SyncMaster 27" 1ms P2770FH| Corsair 16GB DDR3 1600Mhz|GeForce GTX 580 1536MB| Windows 8 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

Jag har fått båda koderna, limited edition och warpack... du aktiverar koden i origin "lös in kod" och så får du det.. har den där machingunen nu tex lechpeng eller fan den heter lol så jag har fått.. bara o vänta ni lär få

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miniwonka:

Du går in på origin och trycker på kugghjulssymbolen, sedan "Lös in produktkod" voila

Tack, har själv försökt att hitta vart man löser in sin kod.

Visa signatur

[GAMER 6.0] CHASSI Vit Fractal Design Define R6 USB-C MODERKORT ASUS Rog Strix Z390-F Gaming CPU Intel Core i9-9900K 3,6GHz RAM Corsair Vengeance LPX 2666MHz 32 GB SSD M.2 Samsung 970 EVO 1 TB GRAFIK ASUS GeForce GTX 1070 PSU EVGA Supernova G3 750W OS Windows 10 x64 MUS Roccat Kiro TGB Logitech G910 LJUD Logitech Z906 SKÄRM 24-tum BenQ G2420HDBL och 2 st 24-tum BenQ GL2450. STOL AKRACING ProX Gamingstol Svart/Vit [HEMSIDA] Tcip.se

Permalänk
Medlem

Nån som för övrigt vill lira ?? adda skype adde9400

Permalänk
Medlem

funkar inte att aktivera min kod....

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem

Saaaade, make sure att det är warpack koden och inte limited edition koden, sen kopierar du bara crtrl+c och sen trycker du lös in kod ctrl+v ..sen accept eller "ok" eller va de står.

Permalänk
Medlem

det är inte warfare dock utan det med dogtags och sådant.

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem

Back to Karkand kommer väl inte förräns i december?

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Deba:

Back to Karkand kommer väl inte förräns i december?

Jo men detta gäller ju inte Back to Karkand. De banorna finns inte med PWP. PWP får alla om ca 1-2 mån.
Detta är vapen o lite annat smått o gott.

Visa signatur

MSI P67A-C45 B3|250GB SSD Samsung|115 GB, SSD Corsair|1TB Samsung F3|Intel Core i7 2600K 3,4GHz|Samsung SyncMaster 27" 1ms P2770FH| Corsair 16GB DDR3 1600Mhz|GeForce GTX 580 1536MB| Windows 8 Pro 64-bit

Permalänk
Skrivet av add9400:

Jag har fått båda koderna, limited edition och warpack... du aktiverar koden i origin "lös in kod" och så får du det.. har den där machingunen nu tex lechpeng eller fan den heter lol så jag har fått.. bara o vänta ni lär få

Fick du allt i samma mail? Jag fick ett mail med koden för BF3 limited men hade ju det redan i Origin och installerat med kod så automatiskt där. Men ngt mer mail har jag inte fått. Står en massa i detta mail men hittar inget om PWP.

Visa signatur

MSI P67A-C45 B3|250GB SSD Samsung|115 GB, SSD Corsair|1TB Samsung F3|Intel Core i7 2600K 3,4GHz|Samsung SyncMaster 27" 1ms P2770FH| Corsair 16GB DDR3 1600Mhz|GeForce GTX 580 1536MB| Windows 8 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

Fick limited edition mailet runt 1 inatt en halvtimma senare kom mailet med warpackage... så 2 mail en med limited och 1 separat med warfare package.

Permalänk
Medlem

Är det butiken som sålt spelet som skickar mailet eller är det från origin?

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10