Permalänk
Medlem

Spelbutiken.se BF3

Tja
Är nog inte ensam om att vara förväntansfull på att börja lira BF3 när man kommer hem. Likaså verkar jag inte vara ensam om att vara besviken över att inte ha fått min kopia i tid. Det som förundrar mig lite är spelbutikens mail till mig:

Hej baldrach,

du har på din favoritbutik gjort en förbeställning på Battlefield 3: Limited Edition /PC.

Distributören har meddelat oss att nytt releasedatum är 2011-10-28 00:00:00.

Detta är något som berör alla återförsäljare och ändringar av releasedatum förekommer.

Ha en härlig dag!

Med vänliga hälsningar
Spelbutiken.se

Jag har en del vänner som har fått sin kopia och massa på forumet har ju fått det så vad snackar dom om. Har mailat och frågat väntar ivrigt på svar.

Permalänk
Medlem

Hej!

Samma här, har pratat med dem två gånger efter att jag upptäckte den flyttade releasen.

Det är så att du nog (precis som jag) beställde den version som inte hade "Nordic" i produktnamnet.
Den som bara hette Limited Edition (för pc) är den brittiska utgåvan, och därav har den annat releasedatum.

De skickades från Danmark och kommer troligtvis vara i din låda någon gång under morgondagen

Visa signatur

[i7 7700K][Asus STRIX Z-270F][16GB Corsair Vengeance DDR4 3200M][MSI 2080 DUKE][WD 1TB][970 Pro m.2 500G][EVGA 750 G2][27" 1440p 144hz ASUS][Cooler Master HAF932][Win 10][Z-5500]

Permalänk
Medlem

Tjena.

Jag var i kontakt med spelbutiken innan idag, då jag såg att releasdatumet var 28/10. Fick detta som svar:

Bäste Kund,

Tack för att du kontaktar oss.

Det är skickat igår, det är bara uppdateringen som är lite sen på din order.

Var vänlig kontakta oss igen om du har ytterligare frågor

Med vänliga hälsningar / Best regards,

Tomas

Spelbutiken.se - Kundtjänst

Visa signatur

l Cooler Master Elite 430 l ASUS P8P67 M PRO l Inter Core i5 2500K (@4,5Ghz) l Corsair H50 Hydro Series l Corsair TX 650W 80 Plus l Corsair XMS3 1333Mhz 8GB l HIS Radeon HD 6870 1GB l Crucial Real SSD C300 64GB l Western Digital Caviar Blue 500GB l

Permalänk
Medlem

Fick också ett svar nu. Kortfattat stod det att dom inte vet varför det mailet skickades ut...

Permalänk
Medlem

Hade förbeställt mitt på game, fick det igår =D

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

avbokade min order på 3x modern warfare 3 till ps3 på spelbutiken, dom må va billiga men riktigt dåliga på förbokningar och leveranstider. sedan är i stort sett allt importspel.

Btw så finns Battlefield 3 till pc för 222kr på Mediamarkt i jönköping

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mrfresh:

Hade förbeställt mitt på game, fick det igår =D

Jaha?

Visa signatur

[i7 7700K][Asus STRIX Z-270F][16GB Corsair Vengeance DDR4 3200M][MSI 2080 DUKE][WD 1TB][970 Pro m.2 500G][EVGA 750 G2][27" 1440p 144hz ASUS][Cooler Master HAF932][Win 10][Z-5500]