Permalänk
Medlem

bf3 releasen (skämt?)

Spelar vi fortfarande betan eller ? Kan inte ändra till invert i flyget eller binda knappar till musen, sen att allt annat buggar är ju en annan femma.
Någon mer som tippade på att dice skulle släppa spelet i detta sunkiga skick, Jag menar det är inte första spelet dom gör och ändå faller dom på sådana petitesser som inställningar i spelet.
Nej fyfan blir att vänta tills dom patchar denna "Betan" vi betalat för.

Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av rigge:

Någon mer som tippade på att dice skulle släppa spelet i detta sunkiga skick

Ja. Var ganska mycket snack från deras sida kring den lagom bra fungerande betan som helt enkelt inte var trovärdigt.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Skulle nog säga att detta är värre än BC2 releasen, och den var riktigt illa. Pinsamt av DICE.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Har spelat hela dagen utan minsta bekymmer, tycker det fungerar bra.

Permalänk

Jag har då inga problem att invertera flygkontroller eller binda till musen?

Permalänk
Medlem

Alpha hade minst buggar.. >_>

Visa signatur

| Asus Prime Z390-A | Intel Core i5 9600K | Corsair Vengeance RGB Pro 32GB | MSI GeForce RTX 2070 Gaming Z |

Permalänk
Medlem

Har funkat prima för mig hela vägen också om man väger in battlelog, installation/origin och gameplay. Grymt spel, grym release!

Permalänk
Medlem

Funkar joysticken nu?

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Medlem

Inga problem med spelet, däremot suger det ju stort. Linjärt, tråkigt och en löjligt icke-interaktiv spelmiljö. Och vad är det för skämt med fienden som hela tiden respawnar? Konsolltrams!
MP-delen är förmodligen del delen där spelet plockar poäng.

Visa signatur

Zenith Extreme Alpha | Threadripper 2950X | 3080 Ti TUF OC | 64GB DDR4 3200MHz | 970 EVO Plus 1TB | 3x Red Pro 10 TB @ raid0 | OLED42C2 + 2x U3014

Permalänk
Medlem

Kraschar spelet för någon? Jag får disconnect/krasch ibland, ingen aning varför. Fel i min ände eller på servern? ev blir jag blir kickad för ping eller så.

Kan man se ping in game?

Visa signatur

AMD 1090T, 8gb Corsair xms3, AMD 7870, Sabertooth 990FX, Intel 520 120gb SSD, 750W Corsair 80+ i ett Fractal Design Define R3. HTPC - BitFenix Prodigy, AMD 3870, Samsung 830 128gb, Scythe Ninja 3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forsberg1:

Jag har då inga problem att invertera flygkontroller eller binda till musen?

Screenshot or it didn't happen..

Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk
Medlem
Skrivet av fikkser:

Kraschar spelet för någon? Jag får disconnect/krasch ibland, ingen aning varför. Fel i min ände eller på servern? ev blir jag blir kickad för ping eller så.

Kan man se ping in game?

Stängt av PnP i din router?

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Skrivet av fikkser:

Kraschar spelet för någon? Jag får disconnect/krasch ibland, ingen aning varför. Fel i min ände eller på servern? ev blir jag blir kickad för ping eller så.

Kan man se ping in game?

Bror du är inte ensam, blir kickad hela tiden eller DC...

Permalänk
Medlem
Skrivet av rigge:

Screenshot or it didn't happen..

Jag kan också inverta flygningen.

Permalänk
Medlem

Det funkar skitbra,.

Permalänk
Avstängd

jag blir kickad hela tiden står att jag blir kickad av admin... jävla skit va less man blir

Visa signatur

4790k 32GB 2200MHz 512GB 850PRO Palit GTX 1080

Permalänk
Medlem
Skrivet av fikkser:

Kraschar spelet för någon? Jag får disconnect/krasch ibland, ingen aning varför. Fel i min ände eller på servern? ev blir jag blir kickad för ping eller så.

Kan man se ping in game?

Jag har också fått disconnect/krasch. De flesta servrar laggar ganska bra också :/

Permalänk
Medlem

Jag har inte heller några av problemen som du beskriver. Det måste vara skit bakom spakarna som är problemet.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D Mobo: Gigabyte x570 UD SSD: PNY CS3030 M.2 NVMe 1TB, Samsung SSD EVO Basic 840 250GB Minne: Corsair Vengeance LPX Black 32GB (2x16GB) @ 3600MHz CPU Kylare: Noctua NH-D15S Chromax.Black Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4070 Ti 12 GB Gaming OC Nätagg: ASUS TUF Gaming 850w Chassi: Fractal Design North Svart/Glas Hörlurar: Philips Fidelio X3 DAC: Aune X1s Silver

Permalänk
Avstängd

ni som blir kickade har ni aktiverat genom proxy?

jag körde inatt och förutom dom små fryslaggen som kom då och då så funkade allt klockrent!
inga disconnects eller krasher alls
tok grymt spel!

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem

Jag kan ändra Vertical look och Vertical flight, varav flight bara funkar för helikopter...

Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk
Medlem

Inga problem här alls, spelat i 13h nu. Nog fasen är det bättre än betan på alla sätt.

Permalänk
Medlem

Ni som blir kickade eller DCade hela tiden, det är punkbuster som jävlas som vanligt.
Jag fixade det genom den här länken.. http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-bf3.php

Permalänk
Medlem

jag blir med kickad av admin efter ett par sekunder.. finns en guide på forumet dom visar hur man ska göra.. uppdatera punkbuster typ Dock verkar det som om halva världen försöker ladda ner PB.. går i 2.0kb/s =( tur filen bara är på 700 ish Kb

Visa signatur

"ASUS TUF Gaming Z790-Plus WIFI" "Intel Core i9 13900K 3.0 GHz 68MB" "Kingston 64GB (2x32GB) DDR5 5600MHz CL40 FURY Be" "ASUS ROG Strix LC II 360 A-RGB" "ASUS GeForce RTX 4090 24GB TUF Gaming OC" "ASUS ROG Strix 1000W" "ASUS TUF Gaming GT501 Svart"
"Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD Gen 4 1TB + 2x2TB" "Windows 11"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doskii:

Alpha hade minst buggar.. >_>

Faktiskt, ganska sjukt

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av E304life:

jag blir med kickad av admin efter ett par sekunder.. finns en guide på forumet dom visar hur man ska göra.. uppdatera punkbuster typ Dock verkar det som om halva världen försöker ladda ner PB.. går i 2.0kb/s =( tur filen bara är på 700 ish Kb

Här är länken till tråden för att fixa problemet som nämns ovan.
http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/1053922-om-d...

Visa signatur

○ NZXT Tempest EVO ○ Intel Core i7 4790K 4,0GHz ○ G.Skill Ripjaws 8GB 1600MHz ○ ASUS Maximus VI Extreme ○ EVGA GTX 780 Ti ○ EVGA Supernova G2 850W ○ OCZ Vertex SSD 60gb ○

Permalänk
Medlem

Har inte haft några större problem förutom riktigt irriterande microstuttering, iaf tror jag det är det. Om jag kör strafe åt ett håll t,ex, o rör musen samtidigt som jag kollar på en soldat hoppar kanterna på den utav bara fan. Kör 2st 560ti SLI. Kör 1920x1080 auto med vsync så fps låst på 60.

Visa signatur

i7 2600K - MSI P67A GD65 - EVGA 970 GTX - Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 - Windows 10 64bit

Permalänk
Skrivet av rigge:

Jag kan ändra Vertical look och Vertical flight, varav flight bara funkar för helikopter...

Vertical flight funkar i jets för mig iaf. Och har prone och melee bindat till musen utan problem. Screenshots orkar jag inte med då det inte finns nån funktion för det i BF3 så vitt jag vet.

Permalänk

sorgligt trasigt spel. alphan fungerade ju nästan bättre

Permalänk
Medlem
Skrivet av f0kkeriet:

Jag kan också inverta flygningen.

Me 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doskii:

Alpha hade minst buggar.. >_>

Du har inte tänkt på att alphaversionen även hade färre funktioner/inslag/element, därav färre buggar? Mindre innehåll, färre problem. Jag tror det var repi som pekade ut just det här. Sen tror jag personligen att majoriteten av alla som har BF3 lirar det utan problem just nu, med undantag för lagg som troligtvis beror på att EA/DICE underskattade efterfrågan.