Permalänk

Bf3 launchar med problem!

Redan från början av installationen har jag haft error efter error var till och med tvungen att sitta 30 minuter i kö på telefon för att snacka med EA över ett problem med Origin. Jag har inte kunnat joina servrar och har då behövt installera spelet nu sitter jag fast på en installation 98.64 % gjort men farten går i 19.1 kb/sek gick från 1000 till 19.1. Jag vet ingen som kunnat lira än.... Vafan EA skärp er släpp inte ett spel som inte har servrar för några miljoner för jag och många andra väntar ivrigt på att äntligen få lira detta underbara spel.

Ps. Btw har det hänt något med servern som får min att tanka så långsamt för inget annat laggar för mig?

Permalänk

6.4 kb/sek detta är ju fan sjukt.....

Permalänk
Medlem

server som är överbelastad troligen, själv har man spelat i 2dagar så nu vet du någon som kan spela

Permalänk

Vad tycker du om spelet da va fett hypad när jag köpte det blev nästan gråt färdig nu när jag inte kunde lira det :S

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av chrille1996:

Vad tycker du om spelet da va fett hypad när jag köpte det blev nästan gråt färdig nu när jag inte kunde lira det :S

Lugn och fin, det är "bara" ett spel

Provat att installera om windows och kört allt från början? Men försök hitta en lösning innan

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Är det inte 18-års gräns på spelet. Kanske måste vänta ett par år till.

Edit: My bad, 16 år var det.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)