BF 3 PROBLEM ? BARA JAG ELLER ÄR DET FLER ?

Permalänk

BF 3 PROBLEM ? BARA JAG ELLER ÄR DET FLER ?

Hej !

Ja köpte min nyckel på G2PLAY.NET aldrig haft problem med deras nycklar, spelet startar (oftast) .. men ja typ blir utloggad helt plötsligt ? ..

är det bara jag eller är det fler ?

Ibland står det "kontrollera att du har senaste version av spelet " whhaaaaaaaaaaaaat ?! ..

Aja tänkte bara kolla om de är bara mitt bf3 som flippar ut !? ..

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Permalänk
Skrivet av shqiptari:

Hej !

Ja köpte min nyckel på G2PLAY.NET aldrig haft problem med deras nycklar, spelet startar (oftast) .. men ja typ blir utloggad helt plötsligt ? ..

är det bara jag eller är det fler ?

Ibland står det "kontrollera att du har senaste version av spelet " whhaaaaaaaaaaaaat ?! ..

Aja tänkte bara kolla om de är bara mitt bf3 som flippar ut !? ..

det som händer mest är " u were disconnected from the server " .. precis när man för få ihop några kills. så bara kraschar det !?;(

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Skrivet av shqiptari:

det som händer mest är " u were disconnected from the server " .. precis när man för få ihop några kills. så bara kraschar det !?;(

Detta funkade för mig när jag vart disconnected hela tiden.

Permalänk

fattar inget ! .. står du måste manuellt uppdatera "punkbuster" men fattar noll hur ?! ..

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk

P.s stora bostäver (versaler) är inte lösningen i ämnesraden.

Men läs här http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/1053922-om-d... kan vara ditt problem att du inte har punkbuster eller uppdaterat den manuellt. Löst mångas problem. Står exakt hur du gör! Annars trycka på "Check updates" manuellt!

Visa signatur

MSI P67A-C45 B3|250GB SSD Samsung|115 GB, SSD Corsair|1TB Samsung F3|Intel Core i7 2600K 3,4GHz|Samsung SyncMaster 27" 1ms P2770FH| Corsair 16GB DDR3 1600Mhz|GeForce GTX 580 1536MB| Windows 8 Pro 64-bit

Permalänk

Får också upp " u were kicked from the servers by an administrator" .. Så jävla störigt !!

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Skrivet av shqiptari:

Får också upp " u were kicked from the servers by an administrator" .. Så jävla störigt !!

Har du läst mitt inlägg? Du kunde också ha sökt på forumet här på SweC först eller på Battlelog eftersom lösningen finns på båda ställena.

Visa signatur

MSI P67A-C45 B3|250GB SSD Samsung|115 GB, SSD Corsair|1TB Samsung F3|Intel Core i7 2600K 3,4GHz|Samsung SyncMaster 27" 1ms P2770FH| Corsair 16GB DDR3 1600Mhz|GeForce GTX 580 1536MB| Windows 8 Pro 64-bit

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

post nr2 besvarar varför det inte fungerar.

Visa signatur

Samlingstråd om SSD/HDD | PC:amd ryzen 9 5900x, 64gb, nvme SSDs | Silverstone ft03 svart | Seasonic x460FL Server:Intel, 8GB, 20+TB,Ubuntu | Kamera:Canon 5d mk4 oj vad gammal länk MySpace