Permalänk
Medlem

Problem i SinglePlayer

Är det någon mer än jag som har fastnat i SinglePlayer läget ?
Är på The Great Destroyer uppdraget o har hoppat ut genom rutan på tunelbanetåget o sen hoppat fram en vagn.
Men där är det tvärstopp, det spelar ingen roll hur jag gör så trillar jag av hela j*vla tiden.
Man ska ju trycka [SPACE] för att hoppa över till nästa vagn, men sen då ??

/Homer_S1

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Homer_S1:

Är det någon mer än jag som har fastnat i SinglePlayer läget ?
Är på The Great Destroyer uppdraget o har hoppat ut genom rutan på tunelbanetåget o sen hoppat fram en vagn.
Men där är det tvärstopp, det spelar ingen roll hur jag gör så trillar jag av hela j*vla tiden.
Man ska ju trycka [SPACE] för att hoppa över till nästa vagn, men sen då ??

/Homer_S1

DU får trycka på space flera gånger så att han klättrar upp på vagns taket.

Permalänk
Medlem

Har samma problem.Tydligen drabbas dom som har amd 5850 kort!

Visa signatur

CPU:Intel Core i7 7700K 4.2 GHz 8MB Moderkort:MSI Z270 GAMING PRO CARBON GPU:MSI Radeon RX 480 8GB Gaming X Minne: Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3000MHz Hdd: WD Black 2TB 7200rpm 64MB Chassi:Phanteks Enthoo Luxe Tempered Glass Svart OS:Windows 10 PRO Monitor:AOC G2770PF 27" PSU:Corsair RM750x 750W Mus:Corsair Gaming Scimitar PRO RGB Svart Keyboard:Corsair Gaming K95 RGB Platinum MX Speed DVD/Blu-ray:ASUS Intern BW-16D1HT Headset:Creative Fatal1ty Gaming SSD:Samsung 960 PRO 512GB

Permalänk
Medlem

Har samma problem, kör med ett 6970 om det nu spelar roll

Permalänk
Medlem

räcker inte med ett tryck ^^

Visa signatur

Corsair Carbide 500r | Intel i7 2600k 3,8 Ghz | Asus P8P67 Pro | Corsair Vengeance CL9 1600Mhz 16 GB|Asus GeForce GTX 580 DirectCU II 1,5 Gb | Corsair Gameing 800 W |

Permalänk
Inaktiv

Spamma, aka slå sönder tangentbordet.

Permalänk
Medlem

Du måste vandalisera space knappen (-:

Som när man är i face to face combat så måste man också spamma, fick köra om den scenen 3 gånger då man ska följa den röda sladden

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk

En lösning...

Hejsan !

-Jag hade samma problem och det är en bugg kopplat till "keybinding".
för denna scen måste Ni koppla Er "hoppa-knapp" till mellanslagstangenten.

-Detta löste mitt problem o(*_`)o

-Lycka till !

// Tom "Malajen_Sweden"

Permalänk
Medlem

som redan sagts...du måste trycka på space hela tiden..spamma den så klättrar han.hade samma problem och gjorde en tråd oxå

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...