Trasig Dvd läsare, hur installera?

Permalänk
Medlem

Trasig Dvd läsare, hur installera?

Hej, försöker installera mitt nya BF3, men min jävla dvd-läsare verkar inte va med på noterna, kan man få tag i en digital kopia av bf3 limited ed.?

Visa signatur

[Antec three hundred][MSI 970A-G45][AMD Phenom II X6 1100T 3.3GHz Black Edition][XFX Radeon HD6970 2GB][WD VelociRaptor][CORSAIR 750w PSU][Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE][Samsung T220]

Permalänk
Medlem

Du kan tanka det från nätet, eller testa lägga på ny firmware på DVD läsaren, funka för mig

Permalänk
Medlem

Det är väl bara att lösa in nyckel i Origin och ladda ner?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jockemon:

Du kan tanka det från nätet, eller testa lägga på ny firmware på DVD läsaren, funka för mig

Tror jag har senaste... den bara snurrar...

Skrivet av McWeiner:

Det är väl bara att lösa in nyckel i Origin och ladda ner?

Funkar det tror du?

Visa signatur

[Antec three hundred][MSI 970A-G45][AMD Phenom II X6 1100T 3.3GHz Black Edition][XFX Radeon HD6970 2GB][WD VelociRaptor][CORSAIR 750w PSU][Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE][Samsung T220]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Penix.se:

Funkar det tror du?

Japp japp, jag gjorde exakt så för ungefär 8 minuter sedan då jag inte ens har en DvD-läsare.

Visa signatur

Eh!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Penix.se:

Tror jag har senaste... den bara snurrar...

Funkar det tror du?

Det fungerar jättebra att registrera det på origin och tanka det där.
Jag och några av mina kompisar hade också problem med skivan och löste det så.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AsDfreQ:

Det fungerar jättebra att registrera det på origin och tanka det där.
Jag och några av mina kompisar hade också problem med skivan och löste det så.

Hur gör jag det då? "lös in produktkod" under inställningar i origin eller?

Visa signatur

[Antec three hundred][MSI 970A-G45][AMD Phenom II X6 1100T 3.3GHz Black Edition][XFX Radeon HD6970 2GB][WD VelociRaptor][CORSAIR 750w PSU][Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE][Samsung T220]

Permalänk
Medlem

Fixade det, tackar så mkt för eran hjälp!

Visa signatur

[Antec three hundred][MSI 970A-G45][AMD Phenom II X6 1100T 3.3GHz Black Edition][XFX Radeon HD6970 2GB][WD VelociRaptor][CORSAIR 750w PSU][Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE][Samsung T220]