Permalänk

BF3 problem

hej, jag får upp ett felmedelande efter några minuters spelande.. såhär står det,

''Battlefield 3 har slutat fungera. ett problem gjorde att programmet slutade fungera korrekt. Programmet stängs och du kommer att meddelas om det finns någon lösning på problemet''

är det någon som vet vad felet är? har prövat starta om datorn utan framgång.

Tack för svar

Visa signatur

Fractal Design Arc | ASUS P8P67 REV 3.1 | intel core i5 2500K | Corsair Vengance 8GB | ASUS Radeon HD 6970 OC | Corsair CS800 | Samsung 1TB 7200rpm |

Permalänk

Har samma problem!!! Har ingen lösning. Säg till om du hittar en!

Permalänk

Har samma problem..

Visa signatur

Asus P8Z68-V Pro - i5 2500K@4,5Ghz - MSI Radeon R9 280X 3GB - Cooler Master Hyper 212 Plus - Corsair 8GB CL9 1600Mhz - Windows 10 64bit - Fractal Design R2 800W - OCZ Trion 150 2,5" SSD 240 GB - 1TB WD Caviar Black - Fractal Design Define R3

Permalänk

Vet att Dice rekommenderar avinstallation och sen installera igen. Testa olika webbläsare sen om det första inte funkar? Läsa igenom Sweclockers test. Läsa igen forumet på Battlelog, där finns det många många tips, mer än här.

Visa signatur

MSI P67A-C45 B3|250GB SSD Samsung|115 GB, SSD Corsair|1TB Samsung F3|Intel Core i7 2600K 3,4GHz|Samsung SyncMaster 27" 1ms P2770FH| Corsair 16GB DDR3 1600Mhz|GeForce GTX 580 1536MB| Windows 8 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

har samma problem får dock det redan efter ca 10 sekunder i multiplayer och ca 5 min i singleplayer

Visa signatur

Intel Core i7 7700K delided @5.1 Noctua NH-D15 ROG MAXIMUS IX CODE RTX2080

Permalänk
Medlem

Jag har också sånt problem fast för mig så fryser sig spelet och det surrar och sen kommer det upp en DirectX error ruta... Någon som vet hur man fixar det?

Permalänk
Medlem

"Kunde inte starta battlefield 3 limited edition se till så att spelet är korrekt installerat och försök igen." Får även upp en ruta där det står att Battlefield 3 kunde registreras på den här datorn, prova logga in på det kontot du skrev in nyckeln på (Är inne på det!!) någon som vet något?

Visa signatur

i7700K | GTX 1080 | 16GB

Permalänk
Medlem

Inte för att vara elak men pratar vi "original" BF3 eller crackat?
Är det crackat så kan vi lägga ner tråden direkt!

Visa signatur

Milk is life

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wesman:

Inte för att vara elak men pratar vi "original" BF3 eller crackat?
Är det crackat så kan vi lägga ner tråden direkt!

Någon ovanför tog upp att han hade samma problem i sitt crackade bf3, TS pratar om riktiga.

Visa signatur

i7700K | GTX 1080 | 16GB

Permalänk
Skrivet av Wesman:

Inte för att vara elak men pratar vi "original" BF3 eller crackat?
Är det crackat så kan vi lägga ner tråden direkt!

Jag pratar om ''originalet''

Visa signatur

Fractal Design Arc | ASUS P8P67 REV 3.1 | intel core i5 2500K | Corsair Vengance 8GB | ASUS Radeon HD 6970 OC | Corsair CS800 | Samsung 1TB 7200rpm |

Permalänk
Medlem
Skrivet av WoXeR123:

"Kunde inte starta battlefield 3 limited edition se till så att spelet är korrekt installerat och försök igen." Får även upp en ruta där det står att Battlefield 3 kunde registreras på den här datorn, prova logga in på det kontot du skrev in nyckeln på (Är inne på det!!) någon som vet något?

får samma skit

Visa signatur

MSI 990fxa-gd80 ,16 GB ram, AMD FX 8350, MSI GTX 1070 ,Creative X-fi Fatality edit , Fractal R5

Permalänk

Något finurligt är det ju... kan det vara något program vi saknar eller är det en bugg i BF3 tro..

Visa signatur

Fractal Design Arc | ASUS P8P67 REV 3.1 | intel core i5 2500K | Corsair Vengance 8GB | ASUS Radeon HD 6970 OC | Corsair CS800 | Samsung 1TB 7200rpm |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grönis:

får samma skit

Origin har problem med produktregisterning!
Fick ett meddelande om detta.

Permalänk
Medlem

Får samma probelm Battlefield 3 har slutat att fungera..... ?

Visa signatur

Only The Dead Have Seen The End Of War

Permalänk

Detta löste mitt problem värt att prova för också? http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/1053438-kras...

Visa signatur

Fractal Design Arc | ASUS P8P67 REV 3.1 | intel core i5 2500K | Corsair Vengance 8GB | ASUS Radeon HD 6970 OC | Corsair CS800 | Samsung 1TB 7200rpm |

Permalänk
Medlem

vetifan om det är min mus det är fel på men men när börja skjuta med automat eld o sen 2sek senare när nästa gubbe kommer så har man semifire o får sitta o dutta iväg skott :/