Har ni samma problem som jag?

Permalänk
Medlem

Har ni samma problem som jag?

Har ett problem då jag max kan spela i 5 minuter utan att det står " An Admin has kicked you" eller något i den stilen, följde då denna länk: http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654...
och nu kan jag inte ens starta multiplayer, det kommer till: Logging in, sedan stängs den lilla rutan ner och spelet öppnas aldrig.

Om ni vet hur man fixar detta, dela då med er med eran vetskap här, tack på förhand!

Mvh//Klemze

Visa signatur

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Permalänk
Medlem

Troligen så att du behöver uppdata ditt PB manuellt!

http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-bf3.php

Om inte det hjälper så behöver du avinstallera OSD för att starta om datorn och köra igen, men testa PB först OSD doctor lösningen är färmst avsedd för ASUS kort.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av 7AAA7:

Troligen så att du behöver uppdata ditt PB manuellt!

http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-bf3.php

Om inte det hjälper så behöver du avinstallera OSD för att starta om datorn och köra igen, men testa PB först OSD doctor lösningen är färmst avsedd för ASUS kort.

Hjälpte med Pbsec.htm filen, tackar :)... Men satans så dåliga startvapnen är, har glömt hur det var. Kan max sätta 1 kula per sekund i en snubbe eftersom m16a2 har så mycket recoil, och sedan ska vi inte tala om hur lite dmg den gör på långt håll... krävs för fan 15 kulor att döda en liten sniper 100 m bort, skitvapen man startar med helt enkelt.

Visa signatur

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Permalänk
Medlem
Skrivet av klemze:

Hjälpte med Pbsec.htm filen, tackar :)... Men satans så dåliga startvapnen är, har glömt hur det var. Kan max sätta 1 kula per sekund i en snubbe eftersom m16a2 har så mycket recoil, och sedan ska vi inte tala om hur lite dmg den gör på långt håll... krävs för fan 15 kulor att döda en liten sniper 100 m bort, skitvapen man startar med helt enkelt.

Inte som engineer M4 är helt underbar även ak74u är bra men M4 snäppet bättre

Bra du fick det att fungera i allafall

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av klemze:

Hjälpte med Pbsec.htm filen, tackar :)... Men satans så dåliga startvapnen är, har glömt hur det var. Kan max sätta 1 kula per sekund i en snubbe eftersom m16a2 har så mycket recoil, och sedan ska vi inte tala om hur lite dmg den gör på långt håll... krävs för fan 15 kulor att döda en liten sniper 100 m bort, skitvapen man startar med helt enkelt.

No prob!

Älskar startvapnen!! ger mig mer utmaning, man behöver springa lite närmare och finta mer !
Se det positivt, de vapnen ger dig mer skills i att hitta snabba vägar närmare fiende!

Visa signatur

Citera för svar!