BF3 - Förbrukad kod, inget spel

Permalänk
Avstängd

BF3 - Förbrukad kod, inget spel

Tja.
Jag försökte installera spelet igår på origin. Jag skrev in koden en gång. Fast spelet lyckades inte aktivera sig.
Idag försöker jag igen fast nu så skriver programmet ut följande när jag skriver in koden:

Citat:

Denna kod har redan använts. FAQ
Skriv in produktkoden för Battlefield 3™ för att påbörja installationsprocessen. Genom att aktivera din kod kan du komma åt ditt spel när som helst, var som helst - till och med när du inte har din skiva.

Hjälp.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Det har varit problem med aktiveringen via origin, testa igen nu skulle det inte funka nu borde du kontakta dom. Lite surt när man har väntat på spelet en längre tid och så kommer det här.

"We have resolved the networking issues that were affecting PC users. Multilplayer and Origin authentication services have returned to normal"

Visa signatur

http://www.tomasnilsen.se
[Stationär] 4790K ,16Gb Corsair XMS3, Samsung 850 500GB, R4, ASUS 1080 STRIX, Samsung S27A850T, EVGA G2 |[Bärbar] HP Spectre 13 [Kamera] Fuji XT-1, XT-10, [objektiv] 35 1,4, 18-55 2,8-4, 55-200, 27 1,8 [Blixtar] Nissin 622, Dörr 160x3 Mobil Nexus 5, Lumia 920, OPO 3T, iPhone5s

Permalänk
Medlem

Hade samma problem, ladda ner nyaste origin och logga in igen så ska det vara där! Funkade iaf för mig

Visa signatur

Fractal Design Arc| Intel i5 2500k@4.3| Antec Kühler H2O 620| GTX 580 DCII| Asus P8P67 PRO| Corsair 4GB XMS3| OCZ Agility 60GB| Corsair HX 1000W| BenQ XL2410T 120hz

iPhone 4 | Xbox 360

Permalänk
Avstängd
Skrivet av osse94:

Hade samma problem, ladda ner nyaste origin och logga in igen så ska det vara där! Funkade iaf för mig

Jag har laddat ner origin från deras officiella hemsida fyra gånger. Det finns bara version 8.3.1.9 från den 20 oktober att ladda ner. Den versionen påstår att min key är förbrukad och att mitt konto inte ska ha tillgång till battlefield 3. Den hittar dock Bad company 2 som jag köpte för länge sedan.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Avstängd

Kan det vara Gamestop som har öppnat paketet och använt min kod?

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk

Va spelet inplastat när du fick det?

Visa signatur

Chassi: CoolerMaster HAF 922 CPU: i5 2500k@4.5GHz CPU kylning: Corsair Hydro H100
Moderkort: ASUS P8P67 Pro RAM: Corsair Vengeance Blue 1600MHz 16GB Grafikkort: ASUS Geforce GTX 960 DCII | MSI Geforce GTX 960
Nätaggregat: Corsair HX650W SSD: Samsung 850 EVO 250GB HDD: Western Digital Green 1.5+2TB
Mus: Logitech G400 Tangentbord: Microsoft SideWinder X4

Permalänk
Medlem

ring till ea supporten o prata med dom..som sagt har det varit mkt strul igår så saker kan ha hamnat snett

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...