Permalänk

Battlefield 3 problem!

Hej har ett problem här med mitt bf, då jag ska starta skiten så kastar den mig till själva sidan, http://battlelog.battlefield.com/bf3/gate/?reason=notallowed
Då jag inte heller kan logga in för den hävdar att jag måste köpa spelet, vilket jag har gjort? och installerat och allt annat... Buy BF3 to get access to Battlelog...

Jag vet att man ska ringa, men satt i kö i över 2 timmar förut idag så vill gärna slippa det och hellre, hitta någon live support där man kan "chatta" med idioterna har suttit o letat i över 2 timmar, jag må vara blind eller bara allmänt dum vart man ska trycka osv.. hoppas det finns någon snäll själ där ute som kan hjälpa, vad tycker ni om det hela? själv tycker jag att detta är skandal, varit så mycket strul o skit så man blir fly förbannad.

//Hank

Permalänk

Har du loggar in där`?

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Hedersmedlem

* Tråd flyttad *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk

Ja självklart har jag logg in där.. Grejen är att jag inte kan logga in, Någon som vet den exakta adressen till live chat supporten? jag irrar omkring där nu igen men hittar fan inget =/

Permalänk
Medlem
Skrivet av hankypants:

Ja självklart har jag logg in där.. Grejen är att jag inte kan logga in, Någon som vet den exakta adressen till live chat supporten? jag irrar omkring där nu igen men hittar fan inget =/

Hade samma problem, installerade bara om spelet så löste det sig. Dock så laddade jag ner det andra gången.

Permalänk

laddade du ner det ifrån origin? eller vart då?

Permalänk
Medlem

Har samma problem...

Kan du printscreena och visa hur det ser ut precis när du ha öppnat och loggat in på origin? tack.

Permalänk
Skrivet av fleims:

Har samma problem...

Kan du printscreena och visa hur det ser ut precis när du ha öppnat och loggat in på origin? tack.

flems kontakta live supporten, så fixar dom detta åt dig. Jag pratade med dom nyligen och dom fixade allt! lycka till.

Permalänk
Medlem

Okej tack, men hur gör jag det?