Bf3 installation error problem med administration.

Permalänk

Bf3 installation error problem med administration.

Så jag har precis patchat klart spelet och så direkt när jag testar launcha det från origin får jag en error att något program har slutat fungera korrekt så direkt tänker jag att jag loggar in på Battlelog då men när jag försöker joina ett game eller lira campaign får jag errorn. "För att slutföra installationen och aktiveringen måste du ha administrationsrättigheter. Logga in som administratör och starta om programmet"

Jag använder mig av google chrome är den enda användaren på min dator så jag är administratör har windows 7 och har testat starta både chrome och Origin som administratör. Om någon vet svaret på problemet svara gärna har nämligen installerat om 3 gånger nu och har inte kunnat spela någonting sen jag köpte det. Tack på förhand

Permalänk

Bumpar denna för att jag vill lira!

Permalänk
Medlem

har samma fel

Permalänk

Mm dummaste valet i historien att välja Origin framför Steam.

Permalänk

Nu när jag reparerar och den ska patcha går den från 100% till 60 % Bra jobbat EA med origin där och jag som sa att jag inte tänkte spela ett till skit Cod ses på mw3 kanske !

Permalänk

Efter en reparation i administratör läge windows 7 får jag fortfarande samma error.

Permalänk
Medlem

fixat Bf3 funkar ej i GoogelChome men i Firefox

Permalänk

Snackat med en på support nu chatten. Hon var hur dum i huvet som helst sluta med att jag ominstallerar spelet för 5:e gången och jag testade firefox förut ingen skillnad för mig iaf.