Permalänk
Medlem

Tips för att levela recon!

Eftersom jag är en aning självisk så tänker jag att vi gör en tråd för att dela tips för att levla recon så snabbt som möjlig eftersom det verkar vara den segaste ''klassen''

Har bara 1 tips atm och det är att alltid aima HS när det än går= dem vet ej att du är där och det är ett lätt kill (hoppas ni fattar)

Permalänk

Använda Tanks är ett bra tips helst med en polare så ni kan prata i mic med varandra. Sen reparera hela tiden så överlever man längre.

Visa signatur

MSI P67A-C45 B3|250GB SSD Samsung|115 GB, SSD Corsair|1TB Samsung F3|Intel Core i7 2600K 3,4GHz|Samsung SyncMaster 27" 1ms P2770FH| Corsair 16GB DDR3 1600Mhz|GeForce GTX 580 1536MB| Windows 8 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av yoyoman:

Eftersom jag är en aning självisk så tänker jag att vi gör en tråd för att dela tips för att levla recon så snabbt som möjlig eftersom det verkar vara den segaste ''klassen''

Har bara 1 tips atm och det är att alltid aima HS när det än går= dem vet ej att du är där och det är ett lätt kill (hoppas ni fattar)

Jätte bra tips!
Jag fyller på med några till: skjut många, cappa så mycket du kan och försvara flaggorna!
/Ironi

Visa signatur

Core i7 930@3.8 ghz, Prolimatech Megahalems, 2x5870 CF, 12 GB Corsair Vengeance, Corsair TX 850 W, Asus P6T SE, Dell
U2711, W7 Ultimate 64.

Permalänk
Skrivet av Excalibur:

Använda Tanks är ett bra tips helst med en polare så ni kan prata i mic med varandra. Sen reparera hela tiden så överlever man längre.

Ehm...skrev han inte Recon?
Aldrig sett en Recon stå o reparera en pansarvagn ^^

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W

Permalänk
Skrivet av yoyoman:

Eftersom jag är en aning självisk så tänker jag att vi gör en tråd för att dela tips för att levla recon så snabbt som möjlig eftersom det verkar vara den segaste ''klassen''

Har bara 1 tips atm och det är att alltid aima HS när det än går= dem vet ej att du är där och det är ett lätt kill (hoppas ni fattar)

Hjälp laget genom att ta/försvara flaggor men gör det med dom generella/allmänna vapnen så låser man upp reconklassen snabbt.

Att ligga o hora på nått berg för att få bra k/d hjälper inte laget mycket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av arsonist:

Jätte bra tips!
Jag fyller på med några till: skjut många, cappa så mycket du kan och försvara flaggorna!
/Ironi

Dåligt...tänkte att detta skulle vara en hjälpande tråd.
Det jag menar med hs är.. Många drar hellre fram pistolen o snabbare sig för att döda om det är för close fast den dem "dödar" inte ens märkt det.
Also dog tags är coola men är man dedicated sniper så tjänar man mer på en sneaky hs

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av sharkfinz:

Ehm...skrev han inte Recon?
Aldrig sett en Recon stå o reparera en pansarvagn ^^

Menade kanske att polarna skulle köra engineer och reparera den medan man som recon kör.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Ska gå ganska fort, när du får mindre sikten typ x4 och kan sätta på den på SV98'an så gör det, sedan är det bara att springa, sikta och se till att du inte missar något skott. Eller om man kan ta många på distans så kör med SV98 eller bättre med silencer, skitkul när de inte fattar vad skotten kommer ifrån.

Permalänk

Hehe, hyr egen server. Gå in på Procon och bocka i " All Unlocks ". Gå sedan in på din Public server och spela med alla sniper-vapen.

GG!

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Det går rätt snabbt att levla med SV98an Ballistic (12x) Bipod på Operation Firestorm.. Drog 3 st HS i rad, varje låg på ca 550 meter, blev 1600xp bara där

Permalänk
Medlem
Skrivet av Excalibur:

Använda Tanks är ett bra tips helst med en polare så ni kan prata i mic med varandra. Sen reparera hela tiden så överlever man längre.

Då får man ju poäng som tank och inte som infanterist?

Visa signatur

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Permalänk
Skrivet av TheDaemon:

Menade kanske att polarna skulle köra engineer och reparera den medan man som recon kör.

Separata system i BF3. Då får du exp för den tank du kör, inte för klassen Recon! Hade dock vart bra annars!

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W

Permalänk
Medlem

Motion sensor är bra om du vill ha mera extra poäng för att levla upp. Håll dig bakom dina teammates. Har du support i närheten så bara och fyll på med mera motion sensor. Och håll dig en bit bakom och skjut allt som rör sig och hjälp med motion sensor och diverse gadgets.