Kan inte starta battlefield 3

Permalänk
Medlem

Kan inte starta battlefield 3

Hej, jag har ett problem.

när jag försöker starta spelet kommer det bara upp en flik i webbläsaren där det står: ''We are sorry, something went wrong during your login. Please try again.''.

Varför blir det så? jag provade att göra ett origin-konto till, och då märkte jag att det kontot inte ser ut som det kontot jag har battlefield 3 på.

såhär ser det ut när jag loggar in på kontot jag har spelet på:
http://imageshack.us/photo/my-images/511/19817711.png/
Det står att jag har den nyaste versionen av origin.

detta kommer upp när jag försöker starta spelet:
http://imageshack.us/photo/my-images/85/asdpqx.png/

Såhär ser det ut när jag loggar inte på det andra kontot jag gjorde:
http://imageshack.us/photo/my-images/221/namnlsyq.png/
Och jag antar att det är så det ska se ut.

Varför är det såhär? nån som har samma problem?

Finns det något sätt man kan få tillbaka sin produktkod?

Permalänk
Hedersmedlem

* Tråd flyttad *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem

Inloggninggsproblem

Har precis samma problem som du har. Har försökt ringa EA:s kundtjänst men de spelar bara musik i örat i en halvtimme därefter blir allt tyst.
Otroligt att det inte finns någonstans att vända sig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av logosys:

Har precis samma problem som du har. Har försökt ringa EA:s kundtjänst men de spelar bara musik i örat i en halvtimme därefter blir allt tyst.
Otroligt att det inte finns någonstans att vända sig!

Men andas lite, det är säkert helt sjukt många som ringer dit nu. Kommer säkert lösa sig om några dagar.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

Du har inget spel på ditt nya konto eftersom du kar aktiverat ditt spel på ditt första konto. Man kan bara aktivera spelet på ett konto eftersom speltillverkare anser att ett spel bara kan ha en ägare Det finns ju ingen anledning att ha fler än ett konto eller hur?

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Jag vet det. Jag provade att göra ett nått konto för att jag misstänkte att det var något konstigt med det första.

Permalänk
Medlem

har samma problem och har haft sen bf3 kom ut skriv gärna om någon vet en lösning!