Köpte via origin Fick inge spel men pengar drogs

Permalänk
Medlem

Köpte via origin Fick inge spel men pengar drogs

Hej köpte spelet igår kväll via origins Fick ett mail som bekräftade beställningen osv. men inget spel att kunna ladda ner pengarna har dragits
och omöjligt att få tag på en support när jag går in å försöker söka på ordernummret står det bara att ordernummret inte finns å sånt skit
någon som har en ide hur man löser detta?

Permalänk

Fan va skummt. prova ringa EA och se vad dom säger?

Visa signatur

Mobo: ASUS X58 SABERTOOTH, CPU: Core-i7 960, RAM: 3x2GB HyperX 1600MHz + 3x2GB XMS3 1600MHz, GPU: 2x ASUS RADEON HD6870 1GB Direct CU: SSD A-DATA SP900 256GB

Permalänk
Medlem

försökte ringa in till dom men "förvånansvärt" nog va deras telefonlinjer avstängda även fasst dom ska ha öppet från 10-23 7 dagar i veckan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Facklish:

försökte ringa in till dom men "förvånansvärt" nog va deras telefonlinjer avstängda även fasst dom ska ha öppet från 10-23 7 dagar i veckan

Prova deras chatt support. Brukar gå ganska fort.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Hedersmedlem

Det konstiga är att jag köpt spelet och spelat sedan i torsdags men inget är draget från kontot. Man blir fundersam hur det hela fungerar ibland.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Prova deras chatt support. Brukar gå ganska fort.

chattservrarna verkar också för tillfället vara nere och har även mailat dom där det står att man ska få svar inom 24 timmar men inget svar ännu

Permalänk
Medlem

lyckades äntligen komma i kontakt med supporten och måste säga att man får bättre hjälp av kinesiska guldsäljare inte fått något riktigt svar på vad som har hänt och kärringen sa att det skulle ta upp till 10 dagar för mig att få tillbaka mina pengar tillbaks. löjligt sista spelet jag köper via origins