Trevliga unlocks att satsa på?

Permalänk
Medlem

Trevliga unlocks att satsa på?

Som typic lyder, vad finns det för unlocks ni kan rekommendera?

Har låst upp mortar samt AT-minor (plus massa annat som inte lockat så överdrivet mkt) som jag kommer ha massa skoj med, men vad ska man satsa på nu då? Alltid trevligt med något mål att sikta på, och njuta av, när det låses upp

Självklart bygger det mycket på personliga åsikter osv, men vad finns det för trevliga vapen att låsa upp?

Var lite sugen på Javelin, men hörde sen att den gjorde typ lika mycket skada som vanliga RPG, och då känns det rätt ovärt.

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Avstängd

Har alltid kört sniper så för mig blir det att låsa upp något bättre än SV98 ...

Permalänk

Kan rekommendera att köra assault tills du får m416. Riktigt skönt vapen på alla avstånd. Annars om du gillar engineer så är det det bara att köra på med den. Finns ett riktigt skönt vapen som heter Scar-H som skadar lite för mycket enligt folk. Sen får man ju stingern som inga verkar vilja köra med mot air men som är riktigt bra. Mest bara att köra på. Jag gillar inte recon folk då dem mest sitter bak i banan och gör ingen nytta alls då man kör rush.

Permalänk
Medlem

M416 hann jag testa lite snabbt i betan, så ska väl ta en titt på den iaf. Vill hitta något bra vapen jag kan lära mig hantera riktigt bra och köra massa med när jag inte leker med mortar och såna leksaker

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Roligaste unlocken för min del än så länge har varit 12g slugs till 870MCS. Länge sen man hade så kul med hagel i ett spel.

Permalänk
Medlem

SG553 och MP412 Och kanske KH2002 genom att spela igenom coop några gånger. SG553 anses av mig vara bästa vapnet i spelet (som jag har kört med) den har nästan ingen recoil, hög firerate och hög damage.

Permalänk

jag väntar på javelin och SG553 sen sidearm .44 magnum

Permalänk
Medlem

Javelin är väl..okej... Mot tanks och jeepar etc. på avstånd är den riktigt trevlig. Men den tar sån förbannad tid på sig att låsa på mål så har fienden någon hum om var du är så hinner du itne låsa förrän du dör till skillnad från rpg:n

EDIT: Sen kan du ju inte öppna stängsel och väggar med den heller.

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Medlem

M40A5 om du e sniper ;D fick den nyss och den är uber skön ^^