Permalänk

Kan inte gå i party

Hallå

Jag har ett problem, jag kan inte gå med i vänners partyn på battlelog när dom bjuder in mig så ska det väl komma upp något som visar att jag blir inbjuden till ett party.

En fråga är det normalt att laptops går upp till 90- 95 grader när man spelar detta händer när jag spelar bf3? Har msi ge 620 dx?.

Permalänk
Medlem

Samma för mig som vanligtvis använder mig av Chrome.

Blev dock tipsad att byta till Firefox, och det funkar problemfritt so far. Använder nu firefox till battlelog och chrome till allt annat.

Permalänk
Medlem

avast! Antivirus kan strula till det med battlelog om du har det.

Permalänk
Medlem

Brukar vara problem med anti-virus. Vet t.ex. att många har problem med just Avast.

Permalänk

Okej har avast vad ska man ändra för att få det fungera;D

Permalänk
Medlem
Skrivet av davveswea:

Okej har avast vad ska man ändra för att få det fungera;D

Du kan testa att uppdatera Avast

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Avstängd

du måste bjuda in fler brudar då funkar det garanterat

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem

Samma problem här, sitter med Chrome.

Visa signatur

Ingen part kan vinna eller förlora en diskussion, då en diskussion är för gruppens gemensamma utveckling kring ett ämne.
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Skrivet av pg_ice:

du måste bjuda in fler brudar då funkar det garanterat

Haha, jo korvpartyn är ju inte så roliga att gå på.

Visa signatur

Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 4,5 GHz : GIGABYTE Geforce 680 : Asus P8P67 Pro B3 : 8GB Vengeance @ 1600 MHz : NZXT H2 Vit Classic Chassi : Intel 320 SSD 120GB (Spel) + OCZ Vertex 4 120GB (System) : NZXT Hale90 850w : Antec kühler 620 x 2 Scythe Gentle Typhoon 1850 RPM.

Permalänk

Gött det fungerar nu uppdaterade avast Ska datorn vara 90-95 grader?

Permalänk

Nähä Det fungerade igår men inte idag vad ska jag ändra mer i avast ifall inte det fungerade och uppdatera det?