BF3 har slutat att fungera..??

Permalänk
Medlem

BF3 har slutat att fungera..??

Hej jag hinner lagom komma in på en server sen så spelar jag kanske 2-5 min sen får jag Battlefield 3 har slutat att fungera sen så måste jag ctr+alt+del o stänga ner skiten?? Varför funkar de inte ? fler som har detta problemet? elr nån som hört om nån shysst fix?

Visa signatur

Only The Dead Have Seen The End Of War

Permalänk
Medlem

vilket graffe kör du med?

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

GTX 470

Visa signatur

Only The Dead Have Seen The End Of War

Permalänk
Medlem

loggar du temps etc? BF3 drar en del av datorn kan man säga ^^ Min gpu ligger på 100% jämt, så chansen för överhettning finns ju.

Permalänk

Jag har exakt samma problem, kör med ett Gigabyte 560 Ti OC. Jag kan spela i 5 minuter ungefär, en gång höll det i en kvart, sedan kraschar spelet till desktop och jag måste stänga ner det via aktivitetshanteraren, precis som för mig. Mina temperaturer ligger på 50 grader för processorn och 65 grader för grafikkortet. Ska testa med att uppdatera BIOS till grafikkortet, folk säger att det löser problemet.

Permalänk
Medlem

Nyaste drivrutinerna?

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,8 GHz | Asus P7P55D | Corsair XMS3 (4x2 GB) 8-8-8-24 @ 1600MHz | Seagate 7200.8/11/12 - 2 TB | MSI Hydrogen GTX 480 | Corsair HX 750W | Creative Soundblaster X-fi ExtremeMusic | Silverstone LC 17 (HTPC)
Vattenkylning: Biloljekyl: 52x35x5,5 cm | Grunfos cirkulationspump för hus | EK Supreme HF Nickel för CPU | Galleri: http://sweclockers.com/album/?id=2053 Uppdaterat: 10-11-23

Permalänk
Medlem

Jag har exakt samma problem. Men i värsta fall så krashar det redan efter en halv minut.
"Battlefield 3 har slutat att fungera."

har inte heller lyckats hitta något som fixar detta. Känns som att jag har testat allt. Så man får väl hoppas att en patch fixar problemet.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K delided @5.1 Noctua NH-D15 ROG MAXIMUS IX CODE RTX2080

Permalänk
Medlem

läste på nätet att det var nån annan som hade samma problem och han hade kört nått minnes program o konstaterat att hans minnen inte funkade korrekt så han hade klockat ner minnena och blivit av med problemet...

Visa signatur

Only The Dead Have Seen The End Of War

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i7 7700K delided @5.1 Noctua NH-D15 ROG MAXIMUS IX CODE RTX2080

Permalänk
Medlem

Den översta länken funka fin fint för mig Tackar

Visa signatur

Only The Dead Have Seen The End Of War

Permalänk
Skrivet av Kottzor:

Den översta länken funka fin fint för mig Tackar

jag har även jag ett gtx 470 och en 2500k @ 4.5 ghz jag har högfps med ganska mycket ögongodis på fast tycker ändå jag "laggar" vill du dela med dig utav dina inställningar för video ?

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Medlem

Kolla in denna tråden, innan du gör en ny:
http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/1054554-batt...

Visa signatur

Eh!