BF3 Så sjukt jäkla bra det är!...och än så länge har jag inte börjat med multiplayer

Permalänk
Medlem

BF3 Så sjukt jäkla bra det är!...och än så länge har jag inte börjat med multiplayer

Jag måste bara säga efter någon timmes spel, möjligen två timmar kankse. Jäklar vad jag älskar spelet mer och mer. Ljudet är ju otroligt bra och jag vet inte om det är jag som har något fel men det är inga som helst problem för mig att spela spelet utan känsla av hack med min Q6600 4gb ram och ett GTX465. Då spelar jag på Ultra på allt i 1920x1200 och 16x kantutjämning.

Är det fler som spelar på denna upplösning med resten på max utan problem?

Det roliga är också att jag inte börjat spela multiplayer än, lirade en halvtimme som max när betan kom...

Det här är verkligen sjukt kul, fortsätter det så här kommer jag sitta många många timmar med BF3.

Sen en sak till...det vette fasen om det är snyggare än Crysis...om man nu ska snacka om ren grafik. Men jäklar vilken känsla det är i spelet.
Åter igen, jag bara älskar ljudet!

Jo just det, en sak till. Fasen va coolt det var när man kom till flyguppdraget, jag har inte kört någon tank heller än...mumma ska de bli

Nu ska jag försöka sova.

Over and out!

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk

Kan hålla med. Fett bra spel
Du kan säkert spela så MEN det finns inte en möjlighet att det flyter eller att det ens når 20fps med ditt system.

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

Posta detta i huvudtråden? Tycker inte att du behöver lägga upp en ny tråd.

http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/858747-battl...

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Skrivet av nivv:

Posta detta i huvudtråden? Tycker inte att du behöver lägga upp en ny tråd.

http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/858747-battl...

Lite svårt för honom att posta i en låst tråd !

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av DunderHoken:

Lite svårt för honom att posta i en låst tråd !

Touché! Onödig tråd i vilket fall.

OnT: Jag gillar också spelet jätte, jätte, jättemycket!

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Somsagt, ljudet är bland det bästa<3

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av blade80:

jag vet inte om det är jag som har något fel men det är inga som helst problem för mig att spela spelet utan känsla av hack med min Q6600 4gb ram och ett GTX465. Då spelar jag på Ultra på allt i 1920x1200 och 16x kantutjämning.

Sen en sak till...det vette fasen om det är snyggare än Crysis...om man nu ska snacka om ren grafik. Men jäklar vilken känsla det är i spelet.
Åter igen, jag bara älskar ljudet!

Något är nog inte helt rätt, nej..