Brist på sten,sax,påse balansering av fordon.

Permalänk

Brist på sten,sax,påse balansering av fordon.

Känns som att Dice helt sket i att balansera fordonen enligt ett logiskt mönster, jag tänker: Jets>Helikoptrar>Tanks>IFVer>Infanteri och istället valde att låta de mobila luftvärnspjäserna vara herre på täppan.
Har personligen runt 83 kills med MBT efter 1h42m speltid och 55kills med Tunguska på 25minuter, att Tunguskan äter både infanteri,helikoptrar och ett å annat flygplan till frukost kan man väll köpa men den borde inte göra mycket skada mot MBTs eller ha lika mycket pansar som Mbts. På Canals banan i rush är den absurt bra då den instapoppar båtar och inte har några problem med att slå ut Amtracken innan den når stranden vilket ofta resulterar i att attackers inte ens lyckas komma i land.

Hur ser er Kill/minute ut i olika fordon, och vad skulle ni vilja se nerfat?

Permalänk
Medlem

Jag tycker dom borde nerfa "IVR (x1)" (nightvision zoomen), den är helt sjuk, ungefär som att ha brightskins då den fungerar oavsett ljusstyrka. Du ser alltid fienden först.

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av damnyoujapan:

Känns som att Dice helt sket i att balansera forden enligt ett logiskt mönster

Har du nån version med produktplacering? BF3 Ford edition ? var den billigare ?
Balansera bilar är mest för racing

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk

Inte lunch än så jag har inte riktigt vaknat