joining server matar på i evigheter (bf3)

Permalänk
Medlem

joining server matar på i evigheter (bf3)

Hej.
Hela torsdagen och fredagen kunde jag köra bf3 utan några som helst problem, men inte sen lördag har det inte funkat.
Som titeln säger så när jag försöker joina ett MP game så kommer och förblir kvar "joining server".

Följande har jag gjort:
Stängt av UPnP divece host, SSDP Discovery samt avaktiverat nätverksidentifering.
Tydligen så ska man också stänga av något som heter "EA tunnel" som jag inte hittar!

Så är det någon som har ett annat förslag på en lösning?

Mvh David

Permalänk
Medlem
Skrivet av dauit:

Hej.
Hela torsdagen och fredagen kunde jag köra bf3 utan några som helst problem, men inte sen lördag har det inte funkat.
Som titeln säger så när jag försöker joina ett MP game så kommer och förblir kvar "joining server".

Följande har jag gjort:
Stängt av UPnP divece host, SSDP Discovery samt avaktiverat nätverksidentifering.
Tydligen så ska man också stänga av något som heter "EA tunnel" som jag inte hittar!

Så är det någon som har ett annat förslag på en lösning?

Mvh David

Ungefär samma som för mig då, jag kunde lira på lördagen men inte på söndagen.
Slog då av SPI mode i routern då funka det, men den lösningen funkar inte för min kompis.

Visa signatur

ʕ•͡ᴥ•ʔ

Permalänk
Medlem
Skrivet av nsky|sct:

Ungefär samma som för mig då, jag kunde lira på lördagen men inte på söndagen.
Slog då av SPI mode i routern då funka det, men den lösningen funkar inte för min kompis.

Det funkar inte det heller...
Roligt när man har lov och det funkar inte att köra, hoppas att dom löser det snart!

Har du någon idé om vad "EA Tunnel" är för något?

Permalänk
Medlem
Skrivet av dauit:

Det funkar inte det heller...
Roligt när man har lov och det funkar inte att köra, hoppas att dom löser det snart!

Har du någon idé om vad "EA Tunnel" är för något?

hitta lite här http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-...

har inte själv provat

Visa signatur

ʕ•͡ᴥ•ʔ

Permalänk
Medlem
Skrivet av nsky|sct:

Det var väl som man ana, inget fel på sitt eget system.
Bara DICE/EA som har släppt ett spel som inte riktigt var redo för marknaden än, MEN det är och förblir det bästa FPS spelet jag har kört hittills! (trots både Alpha och Beta)

Hoppas bara dom släpper en patch innan veckans slut!