Var låsar jag upp vapnen som man fick när man förhandsbokade bf3?

Permalänk
Avstängd

Var låsar jag upp vapnen som man fick när man förhandsbokade bf3?

Hallå, undrar lite snabbt var jag kan få tag i vapnena osv när man förhandsbokade bf3?
Tack,

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk

Du fick ju ett papper med en kod som du lägger in i origin som vilket spel som helst Väldigt enkelt

Permalänk
Avstängd
Skrivet av F@|)€r/\/:

Du fick ju ett papper med en kod som du lägger in i origin som vilket spel som helst Väldigt enkelt

Aktiverings koden? Men jag fick inga vapen det.

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk
Medlem

Vad är det för vapen?

Permalänk
Avstängd

LMG type 88, nått shotgun, och något mer.

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk

jag fick inget heller i mitt paket :/

Visa signatur

Dator: Corsair Carbide 400R | ASUS P8Z68-V PRO | i5-2500K | | Noctua NH-C12P SE14 | DDR3 1600MHz 8GB | Corsair HX 650W | Gainward GeForce GTX 570

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeetBoy27:

LMG type 88, nått shotgun, och något mer.

Om du har limited o köpte från origin ska du få ett mail.
Dock fick ja inge mail så ja fick skriva till origin. Finns en rätt simpel live chatt som man kan prata me dem så får man en key (om man nu skulle ha en)

Permalänk
Inaktiv

köpte från webhallen och fick tyvärr bara några camo och 5 id brickor.

Permalänk
Avstängd

Tydligen inte alla som får dom vapnerna, physical warfare pack måste ingå i spelet som du köpte för att få det och det är inte alla som säljer spelet som skickar med det. GMG gör det inte

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Hedersmedlem

Enda sättet att få dessa vapen var att boka från Origin, Gamestop eller GAME (uk). Jag bokade från gamestop och fick en kod som jag aktiverade i Origin Dock så kommer detta låsas upp för alla, oavsett om man förbokat eller inte. När vet jag dock inte.

Visa signatur

How can we win when fools can be kings?

Permalänk
Avstängd

Köpte också från Webhallen, och det Specact och Dogs Tags man fick med som extra på förhandsbokningen var ju ren skit, kan inte förstå hur det kan ses som nåt extra alls?

Permalänk

Physical Warpack eller vad det nu heter, där ett maskingevär samt flash supressor och nått speciel hagel ingår såldes på gamestop. Vet dock inte om det fanns på fler ställen.

Jag antar att du köpte det till dator. Det du då missat är att det endast ingick i ps3/xbox spelet inte pc versionen.

Visa signatur

| CPU: Intel i7 2600K 4,5Ghz | CPU-Kylare: Corsair H60 | MB: Gigabyte G1.SNIPER |
| GPU: Asus GTX 980ti DC3 OC | RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 16GB |
| PSU: Corsair AX850 | Chassi: FD Define Mini C |
| SSD: Samsung EVO 850 250gb, Samsung EVO 850 500gb |
| Lagring: WD Caviar Green 3x2TB 1x4TB |

Permalänk
Medlem

Om du bokade på Origin kan man få fram koden om man loggar in och kollar orderhistoriken på store.origin.com och sen lösa in den i origin.
Så fick jag göra, fick inget mail eller något.