Permalänk
Medlem

Scope, hur väljer jag?

Inte spelat så mycket ännu och fick nu min första scope award, men hur monterar jag det? Kör jag RMB så är det gamla vanliga kornsiktet på min SCAR-H.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reckie:

Inte spelat så mycket ännu och fick nu min första scope award, men hur monterar jag det? Kör jag RMB så är det gamla vanliga kornsiktet på min SCAR-H.

I spawn menyn (Uppe i högra hörnet)

customize - accessories(välj vilken klass du vill göra detta på) - Tre alternativ kommer upp, byta sikten, under-monteringar och vad du ska ha på din barrel.

Hoppas att det hjälpte. ^^

Visa signatur

Cooler Master NR200P | i7 9700k | RX 7800 XT | 16GB |

Permalänk
Medlem

När du håller på att välja vart du ska spawna så finns det tre tabbar strax vänster lite uppåt från kartan och alltså ovanför där du klickar för att komma till tex Gas Station i caspian. Dessa tabbar heter, deploy (den vänstra), squad (tror den ska va i mitten) och den sista .. vad den nu heter customusation? I vart fall.. klicka på den som inte heter deploy eller squad och där inne har du alla inställningar till vapnen.. bara att klicka runt o leka lite ^_^

Visa signatur

The geek way of life #1: Living on the edge - porrsurfa utan brandvägg.
CPU i5 750 2,66GHz @ 4.1 GHz | Thermalright Silver Arrow GPU 6950 upplåst BIOS | 930/1350 RAM Corsair XMS3 4 GB 1600 @ 1560 Ljudkort Creative Sound Blaster Audigy (fr.2001, bättre än mobo:s krets) MoBo ASUS P7P55D P PSU Fractal Newton R2 800W (overkill? Ja, tänkte uppgradera t CF men så blev de inte) HDD 500 GB intern + tot. 3 TB extern Chassi LianLi A05FNB

Permalänk
Medlem

holin59 & Vippan: Jättetack för hjälpen. Hade inte lagt märke till dessa menyer utan var inne och rotade längst ner där man väljer gear.