Permalänk
Medlem

Trasigt grafikkort?

Hejsan!

Skulle uppgradera mina drivrutiner till mitt grafikkort så får jag detta medelande: The Catalyst Control Center is not supported by the driver version of your enabled graphics adapter. Please update your AMD grapichs driver, or enable AMD adapter using the Displays Manager.

Kvittar vilken version jag installerar så dyker samma medelande upp.
Behöver verkligen hjälp! sitter med upplösning på 1400x1050 och det är verkligen inte roligt och börjar bli sjukt sugen på att lira lite.

Mvh

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Avstängd

har du testat att ta bort drivrutinen helt och på det rekommenderade sättet, dvs DriverSweeper, Cclean osv? om inte testa det och om det inte funkar så vet jag inte vad du kan göra.. blåsa datorn kanske?

Visa signatur

CPU: I7 2600K MB: P8P67 Deluxe GFX: GTX 580 SLI RAM: HyperX Genesis Grey SSD: Corsair Force 120gb HDD: WD Caviar Black 500gb PSU: Corsair AX850 COOLING: Noctua NH-D14 OS: Windows 7 Ultimate CASE: NZXT Phantom 3DMARK 11: P11244 STEAM: Montalva

Permalänk
Medlem
Skrivet av Montalva:

har du testat att ta bort drivrutinen helt och på det rekommenderade sättet, dvs DriverSweeper, Cclean osv? om inte testa det och om det inte funkar så vet jag inte vad du kan göra.. blåsa datorn kanske?

Har testat det också :/ Det blir till att formatera om datorn imorrn!

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.