Permalänk
Medlem

Mindre hoppande vapen

Hej har börjat köra bf3 har kört cod mw2 och däg behöver man inte sikta så mycket eller det är enkelt nu kommer man till bf3 med det som vana nu frågar jag efter ett vapen som inte hoppar lika mycket dom andra jao.

<3 <3

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vad I hela he...

Visa signatur

Eh!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krimsarn:

Vad I hela he...

what he said

Felet är nog att du kör full auto, bursta 5-6 skott i följd så får man högt accuracy utan nån kick.

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Medlem

Bf3 är inte cod så enkelt är det

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk
Medlem

grip och supressor brukar eliminera ganska mycket recoil, testa det !

Visa signatur

6600k Asus z170 16gig ddr4| Custom vatten loop | Corsair HX750 Gold | xl2411 | U2711 | Corsair Carbide Air 540 | Corsair force 3 ssd | Creative Sound Blaster Z | Sh 650hd | Røde Podcaster
Ducky Mini/ Razer DA 2013

Permalänk
Medlem

Suck !
a) Allt för många liknar Bam Bam...
b) snälla ni, sluta spela, börja plugga.
(rent allmänt vill jag påstå att vissa verkligen behöver det.)

Visa signatur

Thomas.

Permalänk
Medlem

Lär dig sikta och kör short bursts, lär om gör rätt!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem

Hört talas om . och , ?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av tal666:

Suck !
a) Allt för många liknar Bam Bam...
b) snälla ni, sluta spela, börja plugga.
(rent allmänt vill jag påstå att vissa verkligen behöver det.)

+1

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Rekordmedlem

Väx upp o bli stor o stark, så du orkar hålla fast bössan eller använd kniv, även singelskottvapen kan hoppa lite
Det här är ju en klassisk video där de intet ont anande offren får prova en bössa för riktiga jägare, tur att den inte skjuter automateld

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ginga:

Hej har börjat köra bf3 har kört cod mw2 och däg behöver man inte sikta så mycket eller det är enkelt nu kommer man till bf3 med det som vana nu frågar jag efter ett vapen som inte hoppar lika mycket dom andra jao.

<3 <3

Skickades från m.sweclockers.com

Vapnen "hoppar" redan för lite. Det går mer eller mindre att "hålla in" och samtidigt döda på långt håll.

Permalänk
Medlem

Grabben, håll ut några dagar tills MW3 kommer ut

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Krimsarn:

Vad I hela he...

"Hoppar"? Seriöst..

Permalänk
Medlem

hur tror ni google translate fungerar på det där?

Permalänk

Less jumping weapons

Hi, has begun running bf3 run COD MW2 and today is no need to aim for as much or as it is simple now you come to bf3 with that habit now I ask for a weapon that does not jump as much the other Jao.

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

Jag pluggar mycket varje dag typ 3 timmar så ba va tyst jao. Skillnaden mellan bf3 och mw3 är bf3 har sjukt mkt noobtubes och p12 som skriker och geeks Medans mw3 har spelare som spelar lite då och då. Inga mot kommentar behövs för ja har alltid rätt. Och nej jag har inte tagigt fel på spelen för jag har alltid rätt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av mrqaffe:

Väx upp o bli stor o stark, så du orkar hålla fast bössan eller använd kniv, även singelskottvapen kan hoppa lite
Det här är ju en klassisk video där de intet ont anande offren får prova en bössa för riktiga jägare, tur att den inte skjuter automateld
http://www.youtube.com/watch?v=6YWqkX8ZLDI&feature=related

Gillar hur man hör att han lyckas "ladda om" innan vapnet faller till marken lol

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av ginga:

Jag pluggar mycket varje dag typ 3 timmar så ba va tyst jao. Skillnaden mellan bf3 och mw3 är bf3 har sjukt mkt noobtubes och p12 som skriker och geeks Medans mw3 har spelare som spelar lite då och då. Inga mot kommentar behövs för ja har alltid rätt. Och nej jag har inte tagigt fel på spelen för jag har alltid rätt

Skickades från m.sweclockers.com

Som sagt, du kanske ska testa att gå till det där stället... Skola hette det tror jag.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av znirreoc:

grip och supressor brukar eliminera ganska mycket recoil, testa det !

Tack du har iallfall växt upp

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eott:

Vapnen "hoppar" redan för lite. Det går mer eller mindre att "hålla in" och samtidigt döda på långt håll.

Cod ja Bd nej

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Väx upp o bli stor o stark, så du orkar hålla fast bössan eller använd kniv, även singelskottvapen kan hoppa lite
Det här är ju en klassisk video där de intet ont anande offren får prova en bössa för riktiga jägare, tur att den inte skjuter automateld
http://www.youtube.com/watch?v=6YWqkX8ZLDI&feature=related

Älskar när vikingen kommer i slutet och visar hur man skjuter ett gevär

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem

rekyl kallas det när vapnet "hoppar"...så nu har du lärt dig ett nytt ord Jao. som sagt detta är inte mw2, men ta och fixa grip eller bipod, supressor mm för det försvinner inte helt då detta ska vara lite mera realism än cod..nu var man snäll, för på ditt uppförande kan misstolkas till omogenhet.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

rekyl kallas det när vapnet "hoppar"...så nu har du lärt dig ett nytt ord Jao. som sagt detta är inte mw2, men ta och fixa grip eller bipod, supressor mm för det försvinner inte helt då detta ska vara lite mera realism än cod..nu var man snäll, för på ditt uppförande kan misstolkas till omogenhet.

Tack för svaret!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av ginga:

Jag pluggar mycket varje dag typ 3 timmar så ba va tyst jao. Skillnaden mellan bf3 och mw3 är bf3 har sjukt mkt noobtubes och p12 som skriker och geeks Medans mw3 har spelare som spelar lite då och då. Inga mot kommentar behövs för ja har alltid rätt. Och nej jag har inte tagigt fel på spelen för jag har alltid rätt

Skickades från m.sweclockers.com

Driver du med oss?

Permalänk
Medlem

*sniff* tror jag känner lukten av ett troll någonstans

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk
Medlem
Skrivet av beyorn:

Driver du med oss?

haha, ja!
Jag skulle vilja bekriva den här personen som aspackad/still going with the beer eller någon som är riktigt vilsen, alldeles för få närvaro timmar i skolan.

TS:
Formulera om din fråga och formulera rätt!

Visa signatur

~. Citera så jag hittar tillbaka .~

Permalänk
Medlem

Obvious troll is obvious...

Visa signatur

FD Torrent | Z690 Formula | i7 12700K | 32GB DDR5 | GTX 3080 Ti | STRIX 850W | PG279Q

Permalänk
Medlem

trolllololololololoolllllololll

Permalänk
Medlem

Vad är frågan?

Skrivet av Krimsarn:

Vad I hela he...

Säger det samma...

Visa signatur

Kom ihåg att ALLTID citera mig om du vill ha svar!

|CPU: Intel Core i7 4790K Kyld av: Corsair H80 GPU: ASUS GTX 970 4GB Chassi: Phanteks Enthoo Evolv MOBO: MSI Z97M Gaming Nätagg: XFX 750W Silver SSD: Kingston 120GB SSDNow V300 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM + 1TB|

Permalänk
Medlem

Gillar att han säger att alla använder tube i bf3 och typ ingen i cod, i mw2 är fan tube det enda som existerar.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar