Permalänk
Medlem

Battlefield 3 o dess problem

Ryktas det om dice ska åtgärda sina problem med en patch elle dyligt? Så många människor kan inte ha fel på sina nya grafikkort helt plötsligt.

Det är problem som te.x detta jag pratar om.
http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=SE#/watch?v=Aot...

Permalänk
Medlem

din länk verkar inte leda nå vart?

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

Så du gör en tråd om BF3 problemen, som är väldigt kända och omdiskuterade i diverse trådar, och sedan länkar du till ingenting?

Bra tråd.

Visa signatur

ASUS P8P76-Pro | i7 2600k | 8GB Corsair XMS3 | Gigabyte 6970 | 2x Samsung Spinpoint 1TB | Corsair Obsidian 800D | Corsair HX 750w |

Permalänk
Medlem

my bad, den här länken ska det va
http://www.youtube.com/watch?v=AotSG8BKD_0

Permalänk
Medlem

Jag har det där problemet.. Så jävla irriterande, ibland kan jag lira 4 maps på rad ibland kan jag inte ens lira 3 minuter innan detta händer.. Har kollat runt på battlelog forumet och det är en jävla massa folk som har samma problem. Men DICE/EA har inte gått ut och sagt nånting om detta problem än sålänge?

Permalänk
Medlem
Skrivet av slinkanA:

Jag har det där problemet.. Så jävla irriterande, ibland kan jag lira 4 maps på rad ibland kan jag inte ens lira 3 minuter innan detta händer.. Har kollat runt på battlelog forumet och det är en jävla massa folk som har samma problem. Men DICE/EA har inte gått ut och sagt nånting om detta problem än sålänge?

det är det jag menar. Tror knappast att hundratals grafikkort,cpu,moderkort etc etc som börjar pajja.
Jag har gjort det mesta som stått på forum etc etc utan lycka

Permalänk
Medlem
Skrivet av sushi84:

det är det jag menar. Tror knappast att hundratals grafikkort,cpu,moderkort etc etc som börjar pajja.
Jag har gjort det mesta som stått på forum etc etc utan lycka

Tror inte jag heller.. känns som det är nått knas med Nvidias nya drivrutin.. Hoppas dem går ut med nån sort information om det snart..