Permalänk
Medlem

Kan inte spela co-op

Hejsan, jag kan inte spela co-op, så fort jag startar co-op så avslutas de efter en del loading. Står ingenting om att "spelet avslutas bla bla" de ba lägger av så är jag på skrivbordet igen. Multiplayer och singleplayer fungerar felfritt men inte co-op!

Är det kul och spela co-op eller är de bara skit?

Och medans jag ändå skriver så kan väl någon förklara för mig hur guided missile fungerar? Står nånting om att den kan bli laserguided fast än inte bilen/tanken är in line of site osv, hur fan funkar det? Är 400 poäng från att fixa de med flygplan så de är därför jag undar

MVH // Kraft

Permalänk
Medlem
Skrivet av kraft90:

Hejsan, jag kan inte spela co-op, så fort jag startar co-op så avslutas de efter en del loading. Står ingenting om att "spelet avslutas bla bla" de ba lägger av så är jag på skrivbordet igen. Multiplayer och singleplayer fungerar felfritt men inte co-op!

Är det kul och spela co-op eller är de bara skit?

Och medans jag ändå skriver så kan väl någon förklara för mig hur guided missile fungerar? Står nånting om att den kan bli laserguided fast än inte bilen/tanken är in line of site osv, hur fan funkar det? Är 400 poäng från att fixa de med flygplan så de är därför jag undar

MVH // Kraft

Testat både som host och som den som joinar? För mig funkade co-op först när det var jag som startade upp det, av någon anledning.

Angående guided missiles så har jag fattat det som att man ska kunna sätta laser på targets med SOFLAM (recon-pryl) och att planen därefter kan träffa lättare och göra mer skada.

Permalänk
Medlem

Har testat med en polare som host och när han kör som host.

Jaha, fan va ballt, hoppas de blir lättare och spöa tanks och skit då. Kör bara hardcore så de är rätt svårt att hitta tanks när man inte kan byta kameravinkel.

Permalänk

håber du kan forstå mig da jeg er dansk

men har fudnet ud af at det er antivruse program der gå ind og blocker.

så prøv at fjrne det.

det virked for mig

Permalänk

Jag spelade igår på medium med en kompis. Det som jag tyckte var mest frustrerande var om man fick "mission failed" som hände någon gång när man inte förstod vad man skulle göra så fick man börja om från början, var föga kul. Det fanns alltså inga "checkpoints". Men annars rekommenderar jag det. Du lär dig att samarbeta samt att lära dig spelet och vapen på ett bra sätt.

Visa signatur

MSI P67A-C45 B3|250GB SSD Samsung|115 GB, SSD Corsair|1TB Samsung F3|Intel Core i7 2600K 3,4GHz|Samsung SyncMaster 27" 1ms P2770FH| Corsair 16GB DDR3 1600Mhz|GeForce GTX 580 1536MB| Windows 8 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

Nånting i stil med att stänga av antivirus program så funkar det, men jag har inte nå antivirus program överhuvudtaget så vette fan :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av morten100:

håber du kan forstå mig da jeg er dansk

men har fudnet ud af at det er antivruse program der gå ind og blocker.

så prøv at fjrne det.

det virked for mig

Har selv nogle lignende problemer med spillet. Vil se om det hjaelper at slukke mit antivirusprogram.

Till TS: Testa att avaktivera ditt antivirus

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.