Permalänk
Medlem

Tomhylsor, finns dom?

Slog mig igår efter att jag stängt av och lagt mig i sängen för å sova.. Tomhylsorna!
Var är dom, ser dom inte, hör inte det härliga fördröjda plingande ljudet av dom när dom landar på asfalten..?!
Har inte sett en härlig lång tät sträng av tomhylsor falla ner från helkoptrarna när dom låter sina Gatlings smattra...?
Eller området runt om Tunguskan som är helt nerlusad med 23mm tomhylsor..?

Eller är det bara mina effektinställningar och ljudkort det är fel på?!?!
Kanske nån mer än jag som undrar var tomhylsorna blitt av?

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk
Medlem

Det är inte som en del andra spel som tex GTA att dem försvinner efter ett tag?

Permalänk
Medlem

Bra fråga. Hade inte ens tänkt på det förrän jag såg tråden här. Jag vill minnas från ett av de tidiga klippen (från i våras?) att en soldat står på en bro när en helikopter svävar ovanför och skjuter. Då rasar det ner tomhylsor. Men det kanske är begränsat till SP? Eller om det var scriptat...

Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samus:

Bra fråga. Hade inte ens tänkt på det förrän jag såg tråden här. Jag vill minnas från ett av de tidiga klippen (från i våras?) att en soldat står på en bro när en helikopter svävar ovanför och skjuter. Då rasar det ner tomhylsor. Men det kanske är begränsat till SP? Eller om det var scriptat...

Noterade det när jag körde just den banan ock blev faktiskt besviken när det inte kom några fallande hylsor som i klippet

Visa signatur

i5 2500k (4,3Ghz) | ASUS p8p67 LE | Gigabyte HD6950 (6970)x2 | Corsair Vengeance 8gb | Samsung Spinpoint F3 1Tb | XFX 850w | Fractal design R3 || Macbook pro i7,15"|

Permalänk
Medlem

Kanske bara en liten löljig detalj det där med tomhylsor.. men det borde vara med in-gejm för mer "realism"!

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk
Medlem

Kanske bara syns om man kör på ultra

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller." -Super Mario

Permalänk

Småhelikoptrarna med minigun tappar då i alla fall massor med hylsor, detta såg jag i SP-kampanjen iaf.

Permalänk
Hjälpsam

Lite realism tack

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Småhelikoptrarna med minigun tappar då i alla fall massor med hylsor, detta såg jag i SP-kampanjen iaf.

Graphic settings?

Permalänk
Skrivet av Infinity_90:

Graphic settings?

Allt ultra utom textur som jag har på high.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Allt ultra utom textur som jag har på high.

Jag har allt på ultra men inga hylsor här inte:S kan det ha något med PhysX att göra?

Visa signatur

i5 2500k (4,3Ghz) | ASUS p8p67 LE | Gigabyte HD6950 (6970)x2 | Corsair Vengeance 8gb | Samsung Spinpoint F3 1Tb | XFX 850w | Fractal design R3 || Macbook pro i7,15"|

Permalänk
Medlem

Jag hör och ser dom så det funkar för mig!