BF3 amd radeon hd 6950 med 11.10

Permalänk
Inaktiv

BF3 amd radeon hd 6950 med 11.10

hej.

Jag har uppdaterat min drivrutiner till 11.10 och nu när jag ska köra battlefield 3 så ser jag inte på gubben om de är i mitt lag eller inte! någon som har samma problem som jag? någon som vet hur jag fixar det?

jag kör i upplösningen 5040x1050.

Permalänk
Skrivet av anon167567:

hej.

Jag har uppdaterat min drivrutiner till 11.10 och nu när jag ska köra battlefield 3 så ser jag inte på gubben om de är i mitt lag eller inte! någon som har samma problem som jag? någon som vet hur jag fixar det?

jag kör i upplösningen 5040x1050.

Det är helt omöjligt att hjälpa om vi inte får en mer utförlig beskrivning än det. På vilket sätt kan du inte skilja mellan frände och fiende?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Zeuxlarsson:

Det är helt omöjligt att hjälpa om vi inte får en mer utförlig beskrivning än det. På vilket sätt kan du inte skilja mellan frände och fiende?

jag ser inte tagen som visar om de är i mitt lag som de blå eller grön på gubben och det orange som man siktar på en fiende.

Permalänk
Skrivet av anon167567:

jag ser inte tagen som visar om de är i mitt lag som de blå eller grön på gubben och det orange som man siktar på en fiende.

Låter snarare som en serverinställning.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Zeuxlarsson:

Låter snarare som en serverinställning.

men det var på flera server prova fler olika.

Permalänk
Skrivet av anon167567:

men det var på flera server prova fler olika.

Slå av hardcore.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Zeuxlarsson:

Slå av hardcore.

det funka inte

Permalänk
Inaktiv

när jag stänger av eyefinity och bara hör i 1680x1050 då ser jag men inte i 5040x1050