Permalänk
Medlem

Battlefield 3 krimskrams

Är ni som jag att ni tycker om att "pynta" era karaktärer så kanske ni kommer att gilla denna länken:

http://www.alienwarearena.com/giveaway/battlefield-3-dog-tag-...

Gratis Advanced Dog Tag till alla BF3 spelare, dock så finns det inte så många nycklar kvar så passa på innan dom tar slut!

Har ni fler tips på andra dog tags och annat man kan få tag på så skriv gärna en kommentar i tråden!

Försökte leta mig till en komplett lista på hur och var man kan få tag på Dog Tags men inte lyckats. (Vet att det står på Battelog, men vissa finns inte med/ofullständig information om hur du får tag på dem.)

Go go go! (:

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem

Tackar

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

http://www.drpepper.com/promotions/ea/

Dr.Pepper har ju en egen kampanj, men jag misstänker att det är bara i USA?

Ska luska fram lite och se vad som gäller!

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomtelol:

Är ni som jag att ni tycker om att "pynta" era karaktärer så kanske ni kommer att gilla denna länken:

http://www.alienwarearena.com/giveaway/battlefield-3-dog-tag-...

Gratis Advanced Dog Tag till alla BF3 spelare, dock så finns det inte så många nycklar kvar så passa på innan dom tar slut!

Har ni fler tips på andra dog tags och annat man kan få tag på så skriv gärna en kommentar i tråden!

Försökte leta mig till en komplett lista på hur och var man kan få tag på Dog Tags men inte lyckats. (Vet att det står på Battelog, men vissa finns inte med/ofullständig information om hur du får tag på dem.)

Go go go! (:

Jag har fått en nyckel nu :), men vart lägger jag in den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haziza:

Lite tråkigt med standard dog tags eller hur xD

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av kenix:

Jag har fått en nyckel nu :), men vart lägger jag in den?

1. Gå in i Origin och leta efter kugghjulet som finns längre upp på höger sida utav fönstret.

2. Klicka på den ikonen och välj sedan "Lös in produktkod".

3. Skriv in din produktkod och klicka på "Nästa".

4. Vänta på bekräftelse, logga sedan in på Battlelog och kolla så den dök upp. Finns den inte där så testa att logga in och ut, det fungerade för mig!.

5. Spela.

(:

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomtelol:

1. Gå in i Origin och leta efter kugghjulet som finns längre upp på höger sida utav fönstret.

2. Klicka på den ikonen och välj sedan "Lös in produktkod".

3. Skriv in din produktkod och klicka på "Nästa".

4. Vänta på bekräftelse, logga sedan in på Battlelog och kolla så den dök upp. Finns den inte där så testa att logga in och ut, det fungerade för mig!.

5. Spela.

(:

Löste in den nu, fast får nog vänta en stund för att kunna se den =/

Permalänk
Medlem
Skrivet av kenix:

Löste in den nu, fast får nog vänta en stund för att kunna se den =/

Du vet att du måste ändra om i Battelog va? Trodde själv den skulle dyka upp på profilen där man ser övriga "unlocks" men den åker direkt in i Dog Tag sektionen på Battelog.

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomtelol:

Du vet att du måste ändra om i Battelog va? Trodde själv den skulle dyka upp på profilen där man ser övriga "unlocks" men den åker direkt in i Dog Tag sektionen på Battelog.

Såklart jag vet det
Edit: Sådär ja, nu tittade den fram

Permalänk
Medlem

Tack för tipset

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk

Så allt jag behöver göra är att skapa ett konto på alienwarearena?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Så allt jag behöver göra är att skapa ett konto på alienwarearena?

Ja.

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Medlem

skumt står jag redan
"Key Already Given
You were already assigned a key for this giveaway"

men inte fick jag någon "code" när jag registrera mig :/

edit

hitta den måste lära mig å inte posta så snabbt

Visa signatur

Fractal Design Define S | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | i7 7700k @ 4.8GHz | Noctua NH-D15 | Corsair 16GB DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance | ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming | OCZ SSD Vertex3 120GB | Intel 330 120GB | Seagate Desktop 3TB | EVGA Supernova G2 750W | Acer Predator XB271HUBMIPRZ | Optoma Uhd60 + Kingpin 90" | Denon Avr-X3600H | Dali Zensor 5 x2 | Dali Oberon on-wall x2 | Dali Zensor Vokal | Aragon Alto4wall x4| XTZ 99 W12.16 |

Permalänk
Medlem

Tackar, tackar!

Visa signatur

Intel i5 2500k - HD6950 2GB - Corsair Vengeance 8GB - MSI P67A-GD65 - Corsair TX V2 750w - Samsung f3 1TB - Fractal Design Arc - 1GB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Så allt jag behöver göra är att skapa ett konto på alienwarearena?

Markerade ordentligt

Permalänk
Medlem

på DR peppeter behöver man ju en kod ifrån en flaska kan bli svårt eller?

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

på DR peppeter behöver man ju en kod ifrån en flaska kan bli svårt eller?

Mjo, men som jag kan läsa mig till så köper du en flaska, får en kod, löser in den på Dr.Pepper, väljer din DLC du vill ha och får en produktkod för Origin. Klart!

Bara det att jag inte vet om det finns här i Sverige, men kampanjen har pågått sedan 1 Januari i år så om det inte handlar om en kampanj för specifikt land så borde flaskorna finnas att köpa i Svenskhandel.

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Skrivet av kenix:

Jodå jag såg mycket väl var jag skulle klicka, bara att när jag gjorde detta så ville den att jag skulle logga in eller skapa ett konto. Känns rätt meningslöst för endast en dogtag tycker inte ni?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Jodå jag såg mycket väl var jag skulle klicka, bara att när jag gjorde detta så ville den att jag skulle logga in eller skapa ett konto. Känns rätt meningslöst för endast en dogtag tycker inte ni?

Att skapa ett konto tog ungefär 10 sekunder, iallafall för mig då formuläret sparar information du skrivit in i tidigare formulär så det är bara skriva första bokstaven/siffran och välja i listan. (:

Kolla sedan din email för lösenordet, logga in på Alienware, copy/paste koden i Origin. Klart!

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomtelol:

Mjo, men som jag kan läsa mig till så köper du en flaska, får en kod, löser in den på Dr.Pepper, väljer din DLC du vill ha och får en produktkod för Origin. Klart!

Bara det att jag inte vet om det finns här i Sverige, men kampanjen har pågått sedan 1 Januari i år så om det inte handlar om en kampanj för specifikt land så borde flaskorna finnas att köpa i Svenskhandel.

Ska gå bort till ica och kolla läget

Permalänk
Medlem

Jo det känns väldigt meningslöst, men det handlar om krimskrams, det är sällan meningsfullt..

Permalänk
Medlem

Tycker att själva dogtagen är rätt tuff iaf

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

Har sett denna på några innan, rätt snygg.
Tackar!

Visa signatur

AMD FX 9590 Kyls med vatten || ASUS Formula Z || Corsair 32 GB 2400MHz Vengence Pro || Samsung 840 pro || 2xIntel x25-M G2 SSD raid 0 || AMD Asus 290 || Fractal Design Newton R2 1000W || Corsair 540 air ||

Permalänk
Medlem

orka regga sig på hundra olika sidor för lite skit^^

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

orka regga sig på hundra olika sidor för lite skit^^

ingen som tvingar dig heller så....

Visa signatur

Fractal Design Define S | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | i7 7700k @ 4.8GHz | Noctua NH-D15 | Corsair 16GB DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance | ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming | OCZ SSD Vertex3 120GB | Intel 330 120GB | Seagate Desktop 3TB | EVGA Supernova G2 750W | Acer Predator XB271HUBMIPRZ | Optoma Uhd60 + Kingpin 90" | Denon Avr-X3600H | Dali Zensor 5 x2 | Dali Oberon on-wall x2 | Dali Zensor Vokal | Aragon Alto4wall x4| XTZ 99 W12.16 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noobenu:

Ska gå bort till ica och kolla läget

Blir samma sak här, har Coop 100m ifrån lägenheten. Återkommer med resultat xD

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem

Verkar bara vara för försäljning i staterna. Blir lite svårt att få tag på det då. (:

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Saven:

några av dem var riktigt nice

tycker fan de borde släppa så man kan designa egna dog tags de vore de ultimata

Visa signatur

Fractal Design Define S | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | i7 7700k @ 4.8GHz | Noctua NH-D15 | Corsair 16GB DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance | ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming | OCZ SSD Vertex3 120GB | Intel 330 120GB | Seagate Desktop 3TB | EVGA Supernova G2 750W | Acer Predator XB271HUBMIPRZ | Optoma Uhd60 + Kingpin 90" | Denon Avr-X3600H | Dali Zensor 5 x2 | Dali Oberon on-wall x2 | Dali Zensor Vokal | Aragon Alto4wall x4| XTZ 99 W12.16 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saven:

Han måste tjäna rätt bra på det där. En flaska kanske kostar 10-15kr max, alltså lite mer än 2$. Och säljer det sedan vidare för närmare 20$.

19.75$ x 163 = 3219.25

Om vi säger att han betalade 2$ per flaska så går han med rätt bra vinst. xD

Närmare bestämt 19 064,51kr and counting.

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB