Hjälp tack :-) (fungerar eran datore som min)

Permalänk

Hjälp tack :-) (fungerar eran datore som min)

Finns någon som kör BF3 med likande specs? Is there anyone running BF3 with specs similar to mine ?

Om det finns vilken presterande kör du på? jag gissar low. If so, what settings? Guessing Low
Eller går det inte? Or are my specs so Sh1tea (for two) that it's a no hoper ?

Och är Limited edition värde den extra pengar? Is the Limited edition worth it ?

Thanks for tearing yourself away from the game to answer this

XFX 5770
AMD PII X4 965 BE
Gigabyte GA-790XTA-UD4ATX
4gb kINGSTON DDR3 MEMORY
corsair 750 TX
win 7 64 bit
WD black 640 gb

Eller den här datorn

Mobo Asus M4N72E
Ram 4gb at 1066
PSU Corsair tx850
CPU AMD PII x4 940 BE at 3000Mhz ( Not OC)
OS Vista 64 bit
HDD 1tb samsung 7200 rpm and HDD for storage WD 250 GB

mvh

Permalänk

Tjao, min brorsa har en i3 dubbelkärnig och 5750 1GB kort, 4GB 1333Mhz, för han flyter det på bra, han kör på low-medium. Så jag tror att första datan du skrivit gör sig bra i Bf3 Angående Limited Edt så vet jag inte ens om de nya banorna kommit upp ännu. Jag kör på standardspelet och är nöjd

Visa signatur

ASUS RAMPAGE III EXTREME | Intel i7 930 @ 4Ghz | CORSAIR 6GB 1866mhz | XFX HD 5970 2GB @ 900Mhz & 1180Mhz 1.2v | Crucial SSD C300 64GB | WD 500GB | M-AUDIO C-600 AVID | Corsair TX 850W

Permalänk
Medlem

Back to arkand släpps i december har man Limited får man det gratis

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk

tack både två för svaren...thanks for the replies----cheers!

Permalänk
Medlem

Din dator kör antagligen spelet på medium med stabil 70-100fps.

Ditt graffe är något tunnt, men annars ser det bra ut.

Permalänk
Medlem

varför skriver du på engelska? svenskt forum... och alla svarar på svenska ändå svarar du tbx på engelska ^^

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk

Jag kör med liknade och kör med allt på medium och det funkar prima.

Visa signatur

Fractal Design Define R6 | Asus ROG Strix B450-F Gaming | Ryzen 5 2600x | Ballistix Sport LT DDR4 16GB | Geforce RTX 3060 ti | OCZ 750w 80 Plus | OCZ Agility 3 -WD Green 1TB | AOC 24" 144Hz |

Permalänk
Skrivet av morxy49:

varför skriver du på engelska? svenskt forum... och alla svarar på svenska ändå svarar du tbx på engelska ^^

morxy49....jag är engelsman/svenskmedborjare

Och tack for de andra svaren

You understand this ?
It's for certain that my sevnska kan vara misförstod ibland..........See I've blandat det there. tack ock¨å zanek for the input

Jag har beställt det..så snart kan jag se hur det gå...
annamattias..jag skuule vara nöjd med MED....I'd be happy if it runs at Medium

Permalänk
Medlem
Skrivet av SvEngland:

morxy49....jag är engelsman/svenskmedborjare

Och tack for de andra svaren

You understand this ?
It's for certain that my sevnska kan vara misförstod ibland..........See I've blandat det there. tack ock¨å zanek for the input

Jag har beställt det..så snart kan jag se hur det gå...
annamattias..jag skuule vara nöjd med MED....I'd be happy if it runs at Medium

jaha, på så vis
men då kan jag ju i alla fall glädja dig med att du kan bra svenska då
angående frågan så vet jag tyvärr inte.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |