Permalänk
Medlem

BF3 connecting....

Tja!
Igår slutade jag kunna komma i på bf3 servrar. När jag försöker joina en server loggas jag in spelet startar men jag kommer inte längre i battlelogg än att det bara står "connecting"

Hoppar jag till spelet står det bara loading i en evighet.

Finns det någon lösning på detta problemet?

Permalänk
Medlem

Samma sak för mig! Men när jag tar upp spelet så står det loading i 3sec sen så blir det bara helt svart och kommer inte vidare.

Visa signatur

1: i5 3570k @4.2ghz---1070TI---ASRock extreme4---Noctua NH-U12A---Fractal Design R3---Be quiet L8 630w---Intel 330 180gb---Seagate/Samsung HDD 1tb---Asus Xonar DX---Corsair 16GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP

Permalänk
Medlem

Soft, vi postade tråd om samma sak samtidigt:P

Jag har samma problem!

Vi har inte en enda hårdvaruspec gemensamt så det verkar inte vara det iaf!

Permalänk
Medlem
Skrivet av 120bin:

Soft, vi postade tråd om samma sak samtidigt:P

Jag har samma problem!

Vi har inte en enda hårdvaruspec gemensamt så det verkar inte vara det iaf!

Tjena, läste lite och la in ett inlägg på battlelogg. Det enda tipset jag fick var att avinstallera allt vad hade bf3 att göra även betan plus orgin. Sedan köra alla senast uppdateringarna i windows update. Sedan installera om igen och INTE starta battlelog via orgin utan via länk i webläsaren.

Ingen aning om det fungerar men jag hade iaf några uppdateringar i windows som väntate på mig

Permalänk
Medlem

Har testat det du skrev men det funkar inte.....

Visa signatur

1: i5 3570k @4.2ghz---1070TI---ASRock extreme4---Noctua NH-U12A---Fractal Design R3---Be quiet L8 630w---Intel 330 180gb---Seagate/Samsung HDD 1tb---Asus Xonar DX---Corsair 16GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP

Permalänk
Medlem

Har nu provat med en VPN, och det FUNKAR!

Permalänk
Medlem

VPN? Aja mitt funkar osså nu, uppdaterade drivisarna till graffet. Stod att det va nyaste men tydligen nt.

Visa signatur

1: i5 3570k @4.2ghz---1070TI---ASRock extreme4---Noctua NH-U12A---Fractal Design R3---Be quiet L8 630w---Intel 330 180gb---Seagate/Samsung HDD 1tb---Asus Xonar DX---Corsair 16GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP

Permalänk

Jag har samma problem, jag får då stänga ner bf3.exe och sedan ansluta igen och då funkar det... :/

Visa signatur

CPU: iI5 4690k| Moderkort: GA-Z97x-Gaming 3 | Ram: Corsair16GB 2400MHZ | Grafikkort: ASUS GEFORCE GTX 780 OC 3GB|

Permalänk

Jag får de ibland, Då väntar jag bara bara ett tag så funkar de igen

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

hur stänger man av Vpn då ;S för dem som är okunniga =(

Permalänk
Medlem
Skrivet av yoyoman:

hur stänger man av Vpn då ;S för dem som är okunniga =(

Du vill nog skaffa dig en VPN

Jag hittade en gratis VPN-server på https://cyberghostvpn.com/. Det är som en port till en server varirfån du sen ansluter till internet. Lite omständigt men det funkar i alla fall.

Kontaktade även supporten (för 4e gången) och dom sa att dom visste om problemet och jobbade med det!

Permalänk
Medlem
Skrivet av 120bin:

Du vill nog skaffa dig en VPN

Jag hittade en gratis VPN-server på https://cyberghostvpn.com/. Det är som en port till en server varirfån du sen ansluter till internet. Lite omständigt men det funkar i alla fall.

Kontaktade även supporten (för 4e gången) och dom sa att dom visste om problemet och jobbade med det!

humm det är en polare i england som har problemet inte jag ;S funkar den i england aswell ?`

Permalänk
Medlem

Det borde den göra!