Fps problem när jag kör recon

Permalänk

Fps problem när jag kör recon

Hej! När jag spelar vanligt så får jag runt 70-80fps på medium / high men så fort jag väljer recon och siktar in får jag 30-35fps skit irriterande. Några förslag att fixa detta?

intel core i7 2600k
amd 6950 2GB
8gb ram

Visa signatur

Intel Core i9 10850k @ 4.8GHz || Nvidia GeForce GTX 3080 || HyperX Fury RGB 32GB 3600MHZ || ASUS ROG STRIX Z490-H || Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe || Ducky One 2 Mini RGB || Steelseries QcK Heavy || Razer Naga

Permalänk
Medlem
Skrivet av frallan123:

Hej! När jag spelar vanligt så får jag runt 70-80fps på medium / high men så fort jag väljer recon och siktar in får jag 30-35fps skit irriterande. Några förslag att fixa detta?

intel core i7 2600k
amd 6950 2GB
8gb ram

Låter sjukt, om fpsen ska gå ner borde den iallafall gå ner när du spelar Assault än när du spelar recon och siktar in, du behöver inte ladda upp lika mkt pixlar inzoomat..låter sjukt som sagt men får du fps drops vart du än siktar? Alltså mot en spelare eller mot dina fötter? är det likadant?

Permalänk
Skrivet av Puma25:

Låter sjukt, om fpsen ska gå ner borde den iallafall gå ner när du spelar Assault än när du spelar recon och siktar in, du behöver inte ladda upp lika mkt pixlar inzoomat..låter sjukt som sagt men får du fps drops vart du än siktar? Alltså mot en spelare eller mot dina fötter? är det likadant?

Precis, hur nära/långt borta jag än siktar så sänks fpsn.

Visa signatur

Intel Core i9 10850k @ 4.8GHz || Nvidia GeForce GTX 3080 || HyperX Fury RGB 32GB 3600MHZ || ASUS ROG STRIX Z490-H || Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe || Ducky One 2 Mini RGB || Steelseries QcK Heavy || Razer Naga

Permalänk
Medlem
Skrivet av frallan123:

Precis, hur nära/långt borta jag än siktar så sänks fpsn.

Har du testat olika kikare? x12 x 4 ?

Permalänk
Skrivet av Puma25:

Har du testat olika kikare? x12 x 4 ?

Jo blir samma sak där med =/

Visa signatur

Intel Core i9 10850k @ 4.8GHz || Nvidia GeForce GTX 3080 || HyperX Fury RGB 32GB 3600MHZ || ASUS ROG STRIX Z490-H || Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe || Ducky One 2 Mini RGB || Steelseries QcK Heavy || Razer Naga

Permalänk
Medlem

Helt clueless, kan hjälpa till o checka internet hittar jag nåt så länkar jag upp de här