Nya flerspelarlägen i Modern Warfare 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toye666:

BF3 - Multiplayer

MW3 - Singelplayer

Så blir det för min del...

För mig var det tvärtom fast multiplayer för mw3 också, även om jag kanske skulle köpa bf3 om jag hade haft mer pengar.

Visa signatur

Core i5, gtx660

Permalänk
Medlem

Ohh oh ooh.. Det ser ju skitballt ut.. Precis som Black Ops dyngan vi sett så mycket av. Jag vet, jag vet. Man ska inte döma innan man spelat men med ett spel som BF3 ute så blir det svårt för Black Ops 1.5 att konkurera.

Permalänk
Medlem

Någon som vet om de finns nån info om "system requirements" på detta spel?

Visa signatur

FRACTAL DESIGN R3|| GIGABYTE GA- Z68X-UD3H|| INTEL 2500K ||GIGABYTE R9 290 WF||OCZ PRO 700W|| CORSAIR H60|| CORSAIR 8GB VENGEANCE 1600MHZ || SAMSUNG spintpoint f3 || CORSAIR SSD 120gb || SAMSUNG dvd || OS win7|| DELL U2311H"
MEDIADATOR:INTEL I3 540|| ASUS P7H55-M LX P55 || HD5450 || DDR3 2GB || FINLUX 47"

Permalänk
Skrivet av evulme:

Någon som vet om de finns nån info om "system requirements" på detta spel?

http://systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem

Så klart:)

Visa signatur

FRACTAL DESIGN R3|| GIGABYTE GA- Z68X-UD3H|| INTEL 2500K ||GIGABYTE R9 290 WF||OCZ PRO 700W|| CORSAIR H60|| CORSAIR 8GB VENGEANCE 1600MHZ || SAMSUNG spintpoint f3 || CORSAIR SSD 120gb || SAMSUNG dvd || OS win7|| DELL U2311H"
MEDIADATOR:INTEL I3 540|| ASUS P7H55-M LX P55 || HD5450 || DDR3 2GB || FINLUX 47"

Permalänk
Skrivet av evulme:

Så klart:)

Tror nog alla hyffsat bra "gaming" datorer från 07 och senare klarar av mw3 ^^ inte direkt lika krävande som frostbite =p

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem

"Mellan de tu ligger dock en tredje storlansering planerad, "

xD Någon som noterade det?

Visa signatur

Chassi: H2 | Processor: Ryzen 3950x| 64GB DDR4 | 1tb m.2| Grafikkort: RTX 3070 | Nätaggregat: Corsair, 800W modulär | Tangentbord: ASUS ROG Falchion 65% MX Brown Wireless | Mus: Logitech MX518 | Skärm: 32"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomhas:

och MW2=MW3 slutsatsen kan du dra hur?

Dem delar resurser

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

Dem delar resurser

Du vet helt enkelt inte.

Visa signatur

"Du vet väl att fildelning är förbjudet! Köp en till frugan också"

Permalänk
Medlem

Jag tycker inte att MW2/Black Ops och BF3 nödvändigtvis måste konkurrera med varandra då de känns som två ganska olika spel i samma genre.

Vill jag ha fast paced FPS-action a la counter-strike så är MW2/Black Ops det självklara valet, medan Battlefield-serien i min mening bjuder på roligare teamplay med polare, samt en skönare helhetsupplevelse än Call of Duty-serien gjort hittills.

Permalänk

Jag hoppas att MW3 säljer bra! Då filtrerar iaf BF3 bort kids som bryr sig om sina kdr, aldrig deffat/plantat en mcom, istället för att hissa/deffa en flagpunkt så går han/hon s'n'p och undrar varför det här spelet suger kuk för att denne aldrig träffar sina offer och drainar teamet på tickets.

Visa signatur

Ljud - Rotel RA-12 | KEF Q300 | XTZ 99 W10.16

Permalänk
Medlem

ser ingen skillnad på mw2 och mw3

Permalänk
Medlem

Jag kan ingenting om detta spel, verkar vara ett kuta och skjuta spel dock. Sånt kan vara lite kul.

Dock så såg grafiken i trailern inte så imponerande ut, men det som slog en var det extremt dåliga ljudet. Gevären lät som på nått 90-tals spel. Så det verkar ju inte så lovande.

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem

Verkar grymt! Trevligt också att man faktiskt verkar kunna konfigurera sitt game mode precis som man vill, i mitt fall perks on, killstreaks off Barebones fanns i Black Ops men då gick man samtidigt miste om perksarna vilka jag tycker är kul. Däremot pallar jag inte killstreaks själv så därför lade jag ner det spelet till sist. Men det här verkar ju rocka!

Visa signatur

Hörlurssetup: Cambridge Audio DacMagic + SPL Phonitor 2 + AKG K812
Setup jobbet: Hegel HD11 + Argon HA1 + AKG K701
Sambons ljud: O2+ODAC + AKG K712
Övrigt grejs: Little Dot MKIII, JDS cMoyBB, Q701, K319, K240
Vadå AKG fanboy? Har ett faktiskt ett par DT770 också!

Permalänk
Medlem

Samma skit varje år!

Permalänk
Medlem

Gillar "cod" serien än bf serien. Och sedan att det ser likadant ut som tidigare ser jag inget negativt i direkt.

Visa signatur

Citera om ni vill något!

Permalänk
Medlem

Tycker att det är helt lugnt att dom använder samma spelmotor, om än lite modifierad. Tycker grafiken fungerar fint däremot blev man bra kräsen med ljudet efter BF3

Men det blir ett köp för mig Run 'n Gun är rysligt underhållande i min mening.

Permalänk
Medlem

2011 skriver vi in i historieböckerna som att de är fränt och inne att spela Battlefield 3. Lite som när man gick i högstadiet början på 90 talet och va tvungen att ha Levi's för alla coola hade de...

Dock blivit lite mer tveksam till MW3 av andra orsaker. Dedikerade servrar kommer finnas, men endast som Unranked. Vill du levla och låsa upp saker sim vapen etc (som förövrigt är de roligaste) får du lira matchmaking med MW2 host system :/ Fick aldrig mitt NAT att bli open med SIP boxen från Banhof.

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem

Spelade Cod MW 1 Mycket på PC. MYCKET
Banorna Var bra och det kändes inte allt för litet.
Köpte MW2 till PC ihop om att det skulle vara lika bra. 139 Timmar. Aldrig rört det mer. Otroligt många fuskare. Jag minns fortfarande AC103 hacket som gjorde att den hade oändligt med ammunition och ingen reload time. Player host system...Mardrömmar ifrån det....
Grafik: MW2=MW3

Vill jätte gärna veta hur Storyn i SP slutar i MW3 den är guld. Men nae inte värt pengarna. Blir och kolla walkthroughs på youtube på det.

Permalänk
Medlem

Helt otroligt hur dom lyckats förstöra cod serien.Från det gudomliga cod1+UO till den här skiten.Varför släpps inte denna dynga bara till konsol där det hör hemma?

Och nej,jag gillar verkligen inte BC3 heller.

Visa signatur

Money frees you from doing things you dislike. Since I dislike doing nearly everything, money is handy.

Permalänk
Medlem

bara jag som började tänka på halo 1, 2, 3, reach när de nämnde "skull" game mode? alltså håll flaggan tills man vinner? fast i halo vart det en dödskalle...rip off på halo lol

Permalänk
Medlem

hmm ja, såg inte allt för upphetsande ut. håller mig till BF3.

En annan sak jag inte kan förstå är hu de kan använda i princip exakt samma ljud för vapnen som i första MW? De låter extremt plastigt utan någon som helst dynamik.

Man kanske blir bortskämd när man har spelat flera av DICE senaste spel och sen får höra det här oljudet.

Permalänk
Medlem

Skulle va intressant att se nånstans där det står skrivet att det är samma motor i MW2 och MW3 som många påstår. Tycker att spelare rent generellt är lite snabba med att klanka ner på spelmotorn i CoD innan spelet ens har kommit ut, enbart baserat på små korta klipp.. De är måhända inte Frostbite 2 med Destruction och hela kittet, men de är ju knappast det CoD symboliserar!
Intensiteten i CoD är minst lika värdefull för mig som att lira med snygg grafik på BF3.
BF3 är ett förbannat bra spel, men är inte rättvist att jämföra med CoD wtf..

Permalänk
Avstängd

COD kan jämföras med en diagnos repeat repeat repeat repeat.

Eller så har ni blivit lurade under alla dessa år Det kan kanske vara så att det är ett Mission pack till COD united offensive dom släpper varje gång! Lite nya banor och vapen

Visa signatur

Core I7 920,Cosair 12gb ddr3,GA-ex58-UD5,Gigabyte GTX580,Corsair HX 850W,Intel X25MG2 160GB,2st WS 2TB@7200,Wacom Intous4 medium.

Permalänk
Medlem
Skrivet av XxX watercooling:

Hoppas verkligen man kan ta bort han gubben som säger "kill confirmed",om man nu är epic pro (som mig ) så är det ganska irriterande då man får massa kills hela tiden...hehe

Precis. Ha en extra audio-setting där man kan välja vilka dödsrop, kommentarer mm som ska fortsätta höras. Jag vill inte att kill confirmed ska störa mig om jag spelar och koncentrerar mig.

Visa signatur

//The Mighty Spawn Of Lille Skutt

Permalänk
Medlem

Ljudet var klent och skiten såg likadant ut som MW2. Verkar dock sjuk skoj..

Visa signatur

Ingen part kan vinna eller förlora en diskussion, då en diskussion är för gruppens gemensamma utveckling kring ett ämne.
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomhas:

Antar att du är BF taliban. Vad exakt är skillnaden mellan BFBC2 och BF3?

OffT: Du skojjar nu va...?

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

OffT: Du skojjar nu va...?

Nope, berätta.

Visa signatur

"Du vet väl att fildelning är förbjudet! Köp en till frugan också"

Permalänk
Avstängd

ser ut som doom och quake med grafik och spel.
seriöst vad sysslar de med mjölkar noobsen på stålar?

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

Spelade lite Cod4, ser inte ut att vara nå nytt i MW3. Samma grafik, samma hjärndöda skjutande.

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!