Permalänk
Medlem

Noctua NH-D14 fråga

Hej!

Jag ska köpa fläkten i rubriken av en kompis begagnat.
Vi har dock snubblat över ett litet problem, han saknar sitt fäste till AM3 plattformar. Ni kan ju gissa just vilken plattform jag har.

Min fråga är, vet ni ifall man kan få tag på ett nytt fäste? Kan man köpa det löst?

Mvh Ovad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ovad:

Hej!

Jag ska köpa fläkten i rubriken av en kompis begagnat.
Vi har dock snubblat över ett litet problem, han saknar sitt fäste till AM3 plattformar. Ni kan ju gissa just vilken plattform jag har.

Min fråga är, vet ni ifall man kan få tag på ett nytt fäste? Kan man köpa det löst?

Mvh Ovad

Det ska gå att köpa från noctua du kan ju skicka e-post och fråga.

Visa signatur

____________
snälla använd citat för att få snabbare svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hanjou:

Det ska gå att köpa från noctua du kan ju skicka e-post och fråga.

Inväntar redan ett svar därifrån, var så nyfiken på ifall någon visste om det redan fanns

Permalänk
Medlem
Skrivet av hanjou:

Det ska gå att köpa från noctua du kan ju skicka e-post och fråga.

En till fråga, får den plats med Corsair XMS3 DDR3 minnen? Enligt http://www.noctua.at/main.php?show=compatibility_ram_gen&prod... så borde den få det, eller hur?

Permalänk
Medlem

är det vanliga minnen utan stor flens? (dvs utan eller bara det där lilla metalen som brukar sitta på dem) så fungerar det fint, men sticker det upp så kan det bli problem

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elghinnarisa:

är det vanliga minnen utan stor flens? (dvs utan eller bara det där lilla metalen som brukar sitta på dem) så fungerar det fint, men sticker det upp så kan det bli problem

Ser ut såhär, http://s3.pji.nu/product/standard/800/505886.jpg

Permalänk
Medlem

fungerar bra med dem! har samma själv

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5