Någon här som använder voice taktiskt?

Permalänk
Medlem

Någon här som använder voice taktiskt?

Hur lirar folk egentligen?

Är det någon som kör seriöst med voice?
(Målangivning, chef som leder, att man använder kommandon i striden...som i verkligheten:)

De flesta har väl gjort lumpen eller?

Har själv ingen polare som lirar, det enda jag har testat är partymode på loggen, men där är det dött i voice. Och är det några som pratar under spelet, så är det mest offtopic.

Visa signatur

Intel Core i5 2500k @ 4.3 GHz| Asus Geforce GTX580 DUII OC 930MHz | Asus P8P67 LE | 4GB RAM | Win 8.

Permalänk

Min klan brukar kunna köra så seriöst. Vi har folk i klanen som är yrkesmilitärer, en av dom har varit i kosovo och är nu ute ett år och utbildar andra. En annan åker till Afghanistan idag (fredag) och kommer hem om 2 månader sen åker han iväg dit igen. Sen har vi en annan som är f.d. marinbasjägare, skyddsvakt, ordningsvakt, personskyddsvakt, osv men är arbetslös pga. arbetsskada nu.

Vi har en väldigt seriös klan och med mycket gamla militärer mm. som styr upp med taktiska kommandon, regler osv. Vi kör squads med members, squadleaders och sen commanders & captain. Squadleadern pratar privat med alla andra squadleaders samt commandern och captain. De två sista kommer fram till ett beslut och skickar ut det privat till alla squadleaders som i sin tur skickar vidare ordern till sina squadmedlemmar. Notera att detta är väldigt simpelt beskrivet...

Låter det som något intressant så kan du ju PM:a mig för mer info

Visa signatur

🖥️ Gigabyte Aorus B450I Pro (mITX), AMD Ryzen 5 3600, Corsair Vengeance LPX 16GB 3000MHz, Corsair SF600 V2, ASUS GeForce GTX 1070 ROG Strix, Corsair Force MP510 960GB, Samsung 850 EVO 250GB & OCZ Vector 256GB, ASUS VG248QE & DELL U2312HM
📱OnePlus 6
🏍️ 2018 Kawasaki Ninja 650

Permalänk
Medlem
Skrivet av chaval:

Hur lirar folk egentligen?

Är det någon som kör seriöst med voice?
(Målangivning, chef som leder, att man använder kommandon i striden...som i verkligheten:)

De flesta har väl gjort lumpen eller?

Har själv ingen polare som lirar, det enda jag har testat är partymode på loggen, men där är det dött i voice. Och är det några som pratar under spelet, så är det mest offtopic.

kör på skype med 2 polare och där blir det mycket taktik och liknande, riktigt roligt ger mer känsla i spelet tyvärr inte många som pratar online sj är jag väldigt van och använda VHF, men mina polare bara "lolar mig " och tycker jag är larvig

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

Helt rätt. Det är väl de som inte förstår hur effektivt det blir med bra kommunikation;)

Flaxe, skickar pm:

Visa signatur

Intel Core i5 2500k @ 4.3 GHz| Asus Geforce GTX580 DUII OC 930MHz | Asus P8P67 LE | 4GB RAM | Win 8.

Permalänk
Medlem
Skrivet av chaval:

Helt rätt. Det är väl de som inte förstår hur effektivt det blir med bra kommunikation;)

Flaxe, skickar pm:

haha nej ^^, de brukar sitta och skriva "DÄR DÄR DÄR! FIENDEN ÄR DÄR!" "var?" frågar jag, "DÄR BORTA VID BYGGNADEN" BAAAM och de dör så blir det lite whine ^^

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.