Permalänk
Medlem

battlelog uppdaterad

dice jobbar flitigt dom..nu har dom uppdaterat så man ser pingen på servrarna mm

http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/#!/bf3/news/

ni måste uppdatera med ny plugin desutom nu.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk

Skönt att de lagt in kösystem också!

Visa signatur

| Sony A580 | Sigma 10-20/4-5.6 | Tamron 17-50/2.8 | Sigma 70/2.8 Macro | Konica Minolta 50/1.7 | Konicha Minolta 75-300/4.5-5.6 |

Permalänk
Medlem

Efter denna uppdatering kan inte jag komma in i någon sever. Den stannar helt på "Joining Server", den är stått så i 7 minuter nu...
Någon med samma problem?

Edit: Startade om Origin en gång och stängde battlelog och tog upp det igen några gånger så funkade det.

Permalänk

man kunde ju se pingen innan med ioförsig, men bra med kösystem

Visa signatur

Dator: Corsair Carbide 400R | ASUS P8Z68-V PRO | i5-2500K | | Noctua NH-C12P SE14 | DDR3 1600MHz 8GB | Corsair HX 650W | Gainward GeForce GTX 570

Permalänk
Medlem

ping har jag sett sen första dagen. fett najs att man kan specificera 16/24/32/64 spelare nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cirap:

ping har jag sett sen första dagen. fett najs att man kan specificera 16/24/32/64 spelare nu

Nu har jag inte spelat på ett par dar men menar inte ts att man kan se sin egna ping när man är inne på en server?

Permalänk
Medlem

kösystem? jag får bara upp: Could not join this server: it's full. när jag försöker joina en server som är full

Permalänk
Medlem

sj har jag aldrig sett pingen, kan ju bero på att jag sitter på ie9 kanske, så det vart en trevlig syn för mig iaf

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Hejsan Andyah,

Skrivet av Andyah:

sj har jag aldrig sett pingen, kan ju bero på att jag sitter på ie9 kanske, så det vart en trevlig syn för mig iaf

Jag körde IE9 på Win7 64bit och kunde inte se pingen.
Läste någonstans att man måste köra IE som admin för att kunna se pingen.
Men...jag valde att byta till Chrome!
Det funkade klockrent

Permalänk
Medlem
Skrivet av Son of Qwerty:

Skönt att de lagt in kösystem också!

har då inte märkt av nåt kö system.. elr 1gång har jag hamnat i kö, men det var innan denna uppdateringen desutom.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...