Nya flerspelarlägen i Modern Warfare 3

Permalänk

Själv tycker jag BF3 var rena skiten,samma tyckte jag om Bc2..totalt kaos.
BF2 ägde ut allt ! COD spelen är helt ok ! mw3 kommer säkert bli bra...efter några patchar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av White.By.Design:

Själv tycker jag BF3 var rena skiten,samma tyckte jag om Bc2..totalt kaos.
BF2 ägde ut allt ! COD spelen är helt ok ! mw3 kommer säkert bli bra...efter några patchar.

Är det dags eller? Du verkar vara en sådan som bestämmer sig i förväg vad du kommer och inte kommer gilla. Gillar du BF2 så måste ju du fan gilla BF3?! Kan du nämna minst tre saker som är sämre i BF3 jämfört med BF2? Måste ju vara ganska många saker då du säger att det är "rena skiten".

Visa signatur

Skärm: Acer Predator X34A • Moderkort: ASUS Maximus V Gene • CPU: Core i5 2500K @ 4GHz • RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB • GPU: ASUS GeForce GTX 1080 • APU: ASUS ROG Xonar Phoebus • SSD: Intel X-25 M 80GB • HDD: WD Caviar Black 1TB, Hitachi Deskstar 1TB

Permalänk
Medlem

Asså först när jag såg första trailern så avvisade jag spelet direkt, men nu av nån anledning blev jag sugen....

Får se, finns det en jävligt billig rysk key av det nån gång framöver så kanske de blir att man testar.. Kan ju bli lika stor antiklimax som Blops gav mig. >,<

Permalänk
Medlem

Jag gjorde precis ett test på Can you run it ( http://systemrequirementslab.com/CYRI/analysis.aspx ) på jobbet (Intel Core 2 Duo CPU E7500, ATI Radeon HD 3470) och kom långt över minimum gränsen.
Hur tänkte dom där

Permalänk
Skrivet av Porraz:

Är det dags eller? Du verkar vara en sådan som bestämmer sig i förväg vad du kommer och inte kommer gilla. Gillar du BF2 så måste ju du fan gilla BF3?! Kan du nämna minst tre saker som är sämre i BF3 jämfört med BF2? Måste ju vara ganska många saker då du säger att det är "rena skiten".

Ja, gillar man spel som skulle stannat på arbetsbordet minst 1 år till så vafan slå till"köp BF3" själv gillar jag inte att slösa pengar på halvfärdiga produkter !
och som jag sa så ÄGDE BF2 allt annat... Grafik mässigt så gick BF3 fram några steg..men resten gick tillbaka ett antal år... men vem vet,kanske får dom till de gamla banorna från 2:an så att det inte var helt bortkastade pengar !

Permalänk
Hedersmedlem

Håll er till ämnet.

*Tråd rensad*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM