Permalänk

Battlelog bara laddar

Köpte och fick nyss hem bf3, gick skapligt fort och allt var frid och fröjd fram till jag skulle försöka komma in på en server. Ingenting hände när jag klickade på join server, det bara laddar. Till en början klickade jag utav bara fan i ren frustration men sedan övergick jag till att klicka en gång och vänta, nu har jag väntat i 20 minuter utan framgång och börjar bli fruktansvärt frustrerad. Frågan är alltså om någon har haft samma problem och kanske vet någon åtgärd?
Sitter med Chrome.

Tacksam för seriösa svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twattycake:

Köpte och fick nyss hem bf3, gick skapligt fort och allt var frid och fröjd fram till jag skulle försöka komma in på en server. Ingenting hände när jag klickade på join server, det bara laddar. Till en början klickade jag utav bara fan i ren frustration men sedan övergick jag till att klicka en gång och vänta, nu har jag väntat i 20 minuter utan framgång och börjar bli fruktansvärt frustrerad. Frågan är alltså om någon har haft samma problem och kanske vet någon åtgärd?
Sitter med Chrome.

Tacksam för seriösa svar!

testat att köra det i firefox? jag hade lite problem med chrome innan jag testa firefox

Permalänk
Medlem

Har du telia? Om så, en thomson TG#### router?

Permalänk
Skrivet av Svanfors:

testat att köra det i firefox? jag hade lite problem med chrome innan jag testa firefox

Där satt den! Tack.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twattycake:

Där satt den! Tack.

Konstigt, var precis tvärtom för mig :S

Permalänk
Medlem

hoppas du har uppdaterat pluginen till battlelog?..

edit: missa att det var fixat redan med enkelt webbyte

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

En polare hade precis samma problem, funkar inte i IE men i FF.

För andra funkar det inte i Chrome men för mig funkar det skitbra.