Det är i sånna här lägen man hatar att battlerecord inte finns!

Permalänk
Medlem

Det är i sånna här lägen man hatar att battlerecord inte finns!

Fan vad pumpad jag är just nu! Spelade Conquest på Caspian Border, är mitt mellan två capture points. Börjar bli beskjuten, kolla runt snabbt och ser att ett Jet är påväg mot mig och beskjuter mig, slänger upp min SV98 sniper och tänkte "äh jag chansar". Så jag siktar in mig och drar av ett skott som sätter den saten med ett HS på 200-300m någonting, planet hade redan låg fart och fick ännu lägre när han dog. Jag var ute på ett stort fält när detta hände så planet, på grund av den låga farten, lyckas faktiskt landa intakt så jag kan ta det och dra iväg med. Nu börjar den jäveln svära om aimbot och skit i chatten, jag bara skrattar åt honom, helt plötsligt flyger jag förbi deras bas och ser att ett av deras plan precis startar, så jag följer efter och sänker det med, och självklart var det samma kille

Slutade med att jag satt kvar i planet så vårat lag hade 3 jets i luften och de hade bara 1. Jävlar vad han svor i chatten, han lämnade efter detta

SNÄLLA DICE LÄGG IN BATTLERECORDER NUUUUUU!

Grymt moment i ett grymt spel

Visa signatur

7600x | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 27" LG OLED

Permalänk
Avstängd

pic or it didn't happen

Hehe

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jadu, om jag ändå hade varit så snabbtänkt. Satt som en hormonpumpad 12 åring som kollade nätporr för första gången efter det där hände

Visa signatur

7600x | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 27" LG OLED