Hur ska jag få bort alla AMD drivrutiner??? snabb hjälp tack!

Permalänk
Medlem

Hur ska jag få bort alla AMD drivrutiner??? snabb hjälp tack!

Hallå jag bestämde mig för att uppdatera från 11.9 till 11.10 nu pågrund av det tydligen ska funka bättre till BF3. Men hur i h*lvete får jag bort alla gamla drivrutiner? Jag trodde man skulle:

1. Köra vanliga Catalyst avinstallation - done
2. Köra driversweeper - done

Driversweeper hittar massa grejer i registret men de går inte att få bort. Jag kör som administratör, och jag har kört i felsäkert läge men varje gång jag startar driversweeper hittar den samma drivrutiner igen.

Jag vill verkligen få bort allt ordentligt för två gånger tidigare, på två olika datorer så har Catalyst slutat fungera helt och hållet efter såna här jävla uppdateringar. Hur gör jag? Jag kör ju som datorns administratör så jag vet inte varför de inte vill försvinna.

Visa signatur

Fractal Design R3 | Corsair HX850 | i5 2500k 3,3 GHz | ASUS Sabertooth Z77| GTX 970 | 16GB RAM Corsair | 120GB SSD

Permalänk
Medlem

Nähä skitsamma, jag kör på det här ändå. Sen funkar säkert inte catalyt men kan inte göra mer.

Kan inte ta bort "Application profiles" heller. Fick bluescreen när jag försökte ta bort den och var tvungen att starta om datorn. Jag har tre stycken och CAP4 är den nyaste som jag lade till den 29:e. Försökte ta bort de två tidigare men som sagt, bluescreen. Skitsamma får väl samla på mig CAP så har jag en fin samling i framtiden.

Blir så trött på amd och deras drivrutiner...

Visa signatur

Fractal Design R3 | Corsair HX850 | i5 2500k 3,3 GHz | ASUS Sabertooth Z77| GTX 970 | 16GB RAM Corsair | 120GB SSD

Permalänk
Medlem

Ominstallera Windows => Problem solved

Lägg ev. dokument osv på HDD:n, så löser du det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sirnicke:

Ominstallera Windows => Problem solved

Lägg ev. dokument osv på HDD:n, så löser du det.

Installerade windows för två veckor sen, ny dator. Så lite surt att göra om det

Men det verkar inte vara några problem den här gången som tur är. Catalyst funkar och BF3 rinner på bättre än innan.
Angående CAP-profilerna så verkade det bara vara CAP4 installerat, men alla dök upp i 'Program och funktioner'. Jaja, inga problem då!

Visa signatur

Fractal Design R3 | Corsair HX850 | i5 2500k 3,3 GHz | ASUS Sabertooth Z77| GTX 970 | 16GB RAM Corsair | 120GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av rhedlnd:

Installerade windows för två veckor sen, ny dator. Så lite surt att göra om det

Men det verkar inte vara några problem den här gången som tur är. Catalyst funkar och BF3 rinner på bättre än innan.
Angående CAP-profilerna så verkade det bara vara CAP4 installerat, men alla dök upp i 'Program och funktioner'. Jaja, inga problem då!

Se det från det andra perspektivet - då har du inte lika mycket att göra om!

Skickades från m.sweclockers.com